شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل yi smart 1080 نسخه گلوبال

دوربین تحت شبکه شیائومی

 

امروزه اهمیت داشتن دوربینی در فضای خانه بیش از پیش مهم شده است چرا که اهمیت مراقبت از خانه حتی در هنگامی که صاحب خانه در منزل حضور ندارد به امری حیاتی تبدیل شده و بسیاری از افراد تمایل دارند حتی هنگامی که در محل زندگی خود حضور ندارند باز هم از آن چه در خانه شان می گذرد مطلع باشند تا با خیال راحت تر به گشت و گذار بپردازند.

به همین دلیل بسیاری از افراد به خرید دوربین های هوشمند روی آورده اند چرا که بسیاری از مشکلات آن ها را در هنگام عدم حضور در منزل حل می کند. بنابراین این دوربین ها در میان صاحب خانه ها بسیار محبوب شده اند لکن تمامی مارک ها دارای کیفیت مناسبی نیستند و توقع این متقاضیان مشتاق را براورده نمی کنند.

در این راستا کمپانی شیائومی دوربین های خانگی خود را روانه ی بازار کرده که یکی از آن ها دوربین خانگی yi  ۱۰۸۰ p شیائومی است. این دوربین بی نظیر با طراحی جذاب و کیفیت بالای تصویر خود به یکی از بهترین دوربین ها در کلاس خود تبدیل شده که توانسته نظر بسیاری از مخاطبین را به سوی خود جلب نماید.

 

[caption id="attachment_11301" align="aligncenter" width="401"]دوربین تحت شبکه شیائومی دوربین تحت شبکه شیائومی[/caption]

 

این دوربین دارای ویژگی های خاصی مثل دید در شب IR، ردیاب حرکت، تشخیص گریه ی نوزاد، انتقال صدای دو طرفه، اپلیکیشن موبایل و کامپیوتر، ارتباط از طریق سیستم ابر، اصلاح انحراف لنز و کیفیت تصویر فول اچ دی ۱۰۸۰ پیکسلی می باشد که هر یک در جای خاصی می توانند فوق العاده اثر بخش باشند.

به عنوان مثال سیستم تشخیص صدای گریه ی نوزاد می تواند والدین را به سرعت از گریه کردن نوزادشان مطلع سازد و انتقال صدای دو طرفه نیز می تواند برای برقراری ارتباطی دو طرفه بین فرد حاضر در خانه و صاحب خانه به کار گرفته شود. در این دوربین از سرویس ایمن ابر استفاده شده بنابراین می توانید از تمام ویدیوهای خود محافظت کنید و آنها را به طور مستقیم در محیط ابر مشاهده نمایید.

و از امنیت بالا و یک رابط کاربری ساده لذت ببرید. علاوه بر این قبل از آپلود فیلم ها در ابر، تمام ویدیوهای شما رمزگذاری می شوند و اطلاعات مهم و ضروری از بین نخواهند رفت. کلید رمزگذاری به صورت دوره ای برای بالاترین سطح محافظت از داده ها به روز می شود. کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی با رزولوشن بالا تصاویری بی نظیر و شفاف را به شما ارائه خواهد کرد. این رزولوشن هر گونه نویز دیجیتالی را از بین برده و هر گونه جزئیاتی را که بخواهید به شما نشان خواهد داد.

 

[caption id="attachment_11296" align="aligncenter" width="400"]دوربین تحت شبکه شیائومی دوربین تحت شبکه شیائومی[/caption]

 

استفاده از سیستم دید در شب نیز سبب می شود حتی در شب هم تصاویری شفاف داشته باشید. با استفاده از الگوریتم قدرتمند IR شما هیچ جزئیاتی را به دلیل تاریک بودن و یا شرایط بد آب و هوایی از دست نخواهید داد. علاوه بر این شما می توانید از طریق اپلیکیشن خود محیط داخل خانه را به راحتی چک نمایید. هیچ فرقی نمی کند که در کجای جهان باشید با استفاده از این اپلیکیشن مخصوص  دوربین خانگی yi  ۱۰۸۰ p شیائومی، خانه ی شما همواره در دسترستان خواهد بود.

 

[caption id="attachment_11299" align="aligncenter" width="401"]دوربین تحت شبکه شیائومی دوربین تحت شبکه شیائومی[/caption]

 

همچنین این دوربین دارای اپلیکیشن مخصوص لپ تاپ است بنابراین برای نظارت بر محیط خانه لازم نیست که حتما از گوشی تان استفاده نمایید. بلندگوهای کریستالی  و میکروفون ارتقا یافته، صدایی واضح را انتقال می دهد بنابراین هرگز تا به این حد به  خانواده خود نزدیک نبوده اید، چرا که با سیستم صوتی دو طرفه ی این دوربین می توانید به راحتی با آن ها گفت و گو کنید.

استفاده از این دوربین فوق العاده راحت است و تنها در سه مرحله می توانید آن را نصب کنید. ابتدا اپلیکیشن مورد نظر را دانلود کرده و سپس دو شاخه ی دستگاه را به برق وصل کنید و آن ها را به یکدیگر کانکت نمایید. بنابراین با توجه به قابلیت های بالا و ویژگی های بی نظیر این دستگاه دوربین خانگی خرید یکی از آن ها را به شما توصیه می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.