شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

شارژر فندکی شیائومی

شارژر فندکی شیائومی

 

امروزه در شرایطی زندگی می کنیم که خاموش بودن دستگاه های هوشمند و تلفن های همراهمان حتی برای یک ساعت می تواند موجب خسارت های هنگفتی به زندگیمان شود. این امر چه از لحاظ زندگی خانوادگی و چه از لحاظ روابط کاری از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که در جهان امروز بسیاری از امور کاری با استفاده از تلفن همراه انجام می شوند و یا شما از بسیاری از اخبار با استفاده از تلفن هوشمند خود مطلع خواهید شد.

 

 

در این راستا بسیاری از کمپانی ها اقدام به تولید شارژرهایی برای اتومبیل ها نموده اند که برخی از آن ها فاقد کیفیت لازم بوده و قادر به شارژ مناسب دستگاه نیستند و برخی دیگر هم دارای قیمت بالایی هستند و تمام افراد جامعه نمی توانند از آن ها استفاده کنند. کمپانی شیائومی نیز شارژرهای متنوعی را برای خودرو تولید نموده که یکی از آن ها  شارژر اتومبیل Mi LP

یکی دیگر از ویژگی های شارژر اتومبیل Mi LiLpartner SteelMate، جذب هوشمندانه ولتاژ است که باعث می شود در هنگام استفاده از آن هیچگونه خطری شما را تهدید نکند. پورت یو اس بی دو راهه نیز یکی دیگر از ویژگی های این شارژر مخصوص به خودرو می باشد.

شارژر اتومبیل Mi LP دارای محدوده ی ولتاژ ورودی ۱۲ تا ۲۴ ولت و محدوده ی ولتاژ خروجی  ۵ ولت – ۳٫۱ آمپر است و ابعاد آن نیز ۶۵ در ۲۹ میلی متر می باشد. این شارژر کوچک مخصوص خودرو تنها ۸۸ گرم وزن دارد و لذا به راحتی می توان آن را در خودرو و در هر جایی جای دارد. این شارژر تنها در رنگ نقره ای موجود است  و دارای تاییدیه FCC/CE می باشد.

از دیگر ویژگی های شارژر اتومبیل Mi Lp می توان به موارد زیر اشاره نمود.

طراحی خلاقانه بدون به جای ماندن اثر انگشت

دارای پورت های یو اس بی دو طرفه که مشکل انتخاب جهت وارد کردن یو اس بی را ساده می سازد

تشخیص و تطبیق هوشمندانه ی جریان ورودی که از آسیب رساندن به دستگاه هوشمند شما جلوگیری می کند

علاوه بر این از شارژر اتومبیل Mi LP می توان در شرایط اضطراری برای شکستن پنجره نیز استفاده نمود.

استفاده از تراشه های هوشمند برای حفاظت هوشمندانه از تلفن های همراه، نیز یکی دیگر از ویژگی های این شارژر خودروی استثنایی است.

 

 

لذا با توجه به ویژگی های بی نظیر و فوق العاده شارژر اتومبیل Mi lp و با توجه به نیاز روز افزون ما به شارژ کردن گوشی های همراه خرید یکی از این شارژرها به همه توصیه می شود.

است. این شارژر کوچک و جمع و جور از جنس فولاد ضد زنگی ساخته شده که در صنایع هوا فضا از آن استفاده می شود. لذا در هنگام استفاده از آن لازم نیست نگران آسیب دیدن و یا شکسته شدنش باشید چرا که بدنه ی این شارژر به این راحتی ها آسیب نمی بیند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.