شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

تعمیرات شیائومی

تعمیرات شیائومی

مشکلات نرم افزاری یکی از رایج ترین مشکلات در انواع گوشی ها از جمله در گوشی های شیائومی می باشد که متاسفانه در اکثر مراکز ، تعمیرکاران مبتدی برای رفع مشکلات نرم افزاری با یک اشتباه کوچک و نصب رام اشتباه سبب آسیب سخت افزاری به گوشی می شوند. تعمیر گوشی شیائومی درشیائومی سیتی با بروزترین فایل های رسمی Xiaomi و با استفاده از باکس های تعمیراتی گوشی های Xiaomi صورت می پذیرد. این اطمینان را به شما میدهیم که کلیه ی ایرادات نرم افزاری گوشی های شیائومی در بخش تعمیرات موبایل شیائومی سیتی قابل رفع می باشد.

تعمیر گوشی شیائومی

تعمیرات شیائومی

در بخش تعمیرات سخت افزاری گوشی شیائومی شیائومی سیتی، جدیدترین متدهای تعمیرات با استفاده از قطعات اورجینال و روکاری گوشی های شیائومی صورت می پذیرد. کاملترین مجموعه بردهای داغی مدلهای مختلف گوشی های شیائومی با سخت افزارکار حرفه ای گوشی های Xiaomi درشیائومی سیتی گرد هم آمده اند تا کلیه ی مشکلات گوشی های شیائومی قابل رفع باشد. تعمیر و تعویض IC هارد (EMMC) یکی از تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری شیائومی می باشد که شیائومی سیتی در کمترین زمان و با بهترین قیمت صورت می پذیرد.

دستبند سلامتی hey plus

دستبند سلامتی hey plus

امروزه دستبندهای هوشمند در بین مردم به خصوص نسل جوان تر،طرفداران زیادی پیدا کرده اند چرا که بسیاری از خدماتی را که باید به خاطر آن ها از چند دستگاه استفاده شود در خود جای داده و لذا کاربر می تواند تنها با فشردن یک یا چند دکمه از خدمات بی نظیر این دست بندها بهره مند شود.

چنین قابلیت هایی به علاوه ی سهولت استفاده از این دستبندها، محبوبیت بی حد و حصری را برایشان به ارمغان آورده و سبب شده است که بسیاری از برندهای فعال در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی، به تولید چنین دستبندهای هوشمندی روی آورند. در این راستا کمپانی شیائومی نیز که انواع دستبندهای هوشمند را روانه ی بازار نموده نسل جدید این دستبندها را تحت عنوان دستبند هوشمند hey plus تولید کرده است.

 

[caption id="attachment_11629" align="aligncenter" width="640"]دستبند سلامتی hey plus دستبند سلامتی hey plus[/caption]

این دستبند همانند بسیاری از دستبندهای طراحی شده توسط کمپانی شیائومی یک دستبند هوشمند است که خدمات فراوانی را به کاربر ارائه می کند. دست بند هوشمند  mijia hey plus  از وجود یک صفحه نمایش لمسی ۰٫۹۵ اینچی OLED با وضوح تصویر ۲۴۰×۱۲۰، ترو کالر ۲۴ بیتی و طیف رنگی ۱۰۰ درصد بهره می برد که تصویر شفاف و روشنی را برای کاربر فراهم می نماید. علاوه بر این، این دستبند از شماره گیری سفارشی و شناسه تماس گیرنده پشتیبانی نموده و می تواند به طور مستقیم به پیام رسان های وی چت، QQ, Alipay, Weibo, Taobao متصل شود.

بنابراین، این دستبند قادر است کل پیام را به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش نشان دهد. جدا از صفحه نمایش بزرگ رنگی این دستبند، mijia hey plus، یک NFC چند کاربری را در درون خود جای داده که می توانید از آن برای شبیه سازی کارت کاری و دسترسی به کارت کنترل، و بسیاری از کارهای دیگر استفاده نمایید. دست بند هوشمند mijia hey plus از وجود یک باتری ۱۲۰ مگا هرتزی بهره می برد که به دلیل بهره گیری از تکنولوژی فوق العاده کم انرژی، با یک بار شارژ می تواند تا ۱۸ روز یکسره کار کند و از قابلیت بهینه سازی ۸۰ درصد نیز برخوردار می باشد.

 

[caption id="attachment_11628" align="aligncenter" width="640"]دستبند سلامتی hey plus دستبند سلامتی hey plus[/caption]

 

جدا از این ویژگی، این دستبند هوشمند از تمام قابلیت های موجود در سایر دستبندهای هوشمند شیائومی نیز برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی های این محصول برخورداری از سنسور ضربان قلب PPG و یک سنسور سه محوره فوق العاده دقیق و الگوریتم نظارت بر حرکت Skylark می باشد لذا با استفاده از این دستبند اطلاعات بسیار دقیقی را در رابطه با ساعت حرکت و میزان انرژی مصرف شده به دست خواهید آورد. دست بند هوشمند mijia hey plus ضد آب است و در این مورد دارای رتبه IP68 می باشد. بنابراین می توان از آن در هنگام شنا، حمام و سایر کارهای آبی استفاده نمود.

علاوه بر این می توانید آن را به اپلیکیشن میجیا متصل کنید و به وسیله آن، تمام محصولات تولیدی میجیا برای خانه را کنترل نمایید و یا ان را به دروازه بلوتوث شیائومی متصل کرده و وایفاها و یا بلوتوث های مجاور خود را بیابید. از دیگر کاربردهای این دست بند می توان به زنگ هشدار، شماره گیری  بلوتوث، یادآوری تماس، اندازه گیری کالری سوزانده شده ، کنترل از راه دور دوربین، پیدا کردن تلفن ، نشان دادن تماس های ورودی، اندازه گیری ضربان قلب، مدیریت پیام، گام شمار، یادآوری کارهای روزانه و مدیریت خواب اشاره نمود و اعلان های واتس آپ، فیس بوک، توییتر و ویچت را نیز دریافت کرد.

فرم صفحه نمایش این دستبند بیضوی است و ماده به کار رفته در صفحه نمایش ، ABS و ماده ی به کار رفته برای ساخت بند، سیلیکون می باشد. بنابراین می توانید از دوام و کیفیت دستبند مطمئن باشید و بدانید که با ضربه و یا افتادن از دستتان نخواهد شکست.ا

لامپ سقفی فیلیپس شیائومی

لامپ سقفی شیائومی

امروزه لامپ ها نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و اشکال مختلفی گرفته اند. بسته به نیاز انسان ها، انواع لامپ های برقی کم مصرف و یا لامپ هایی که برای روشن شدن به باطری نیاز دارند، انواع مهتابی ها، چراغ خواب ها، لوسترها و یا لامپ های کم نور به بازار عرضه شده اند که هر کس با توجه به نیازی که دارد می تواند از آن ها استفاده نماید.

برخی از لامپ هایی که جدیدا به بازار عرضه شده اند حالت پرتابل دارند یعنی کاربر می تواند آن ها را به هر نقطه ای که نیاز به روشن کردن آنجا دارد برده و در گوشه ای قرار دهد. با توجه به افزایش علاقه ی مردم به چنین لامپ هایی کمپانی شیائومی نیز وارد عمل شده و لامپ فیلیپس خود را روانه ی بازار نموده است.

 

لامپ سقفی شیائومی
لامپ سقفی شیائومی

 

از آنجا که شیائومی همواره طرفداران خود را با محصولات پر کاربرد، با کیفیت و مقرون به صرفه سورپرایز می کند قطعا این لامپ نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.این لامپ نه تنها می تواند به صورت تکی مورد استفاده قرار گیرد بلکه می توان از مجموعه ای از آن ها برای روشن کردن محوطه خاصی استفاده نمود.

میزان روشنایی لامپ فیلیپس شیائومی نیز قابل تنظیم است و علاوه بر این، این لامپ دارای طول عمر روشنایی بسیار زیادی بوده و می تواند به طور مداوم، ۱۵ هزار ساعت روشن بماند. این لامپ زیبا و هوشمند دارای عملکرد ساده ای است و به راحتی می توان از آن استفاده نمود.تنها ۵ دقیقه طول می کشد تا بتوانید لامپ را روشن کنید و ماژول مبتکرانه ی آن سبب می شود که نصب و جدا کردن آن واقعا ساده باشد.

لامپ فیلیپس شیاومی که دارای تاییدیه IP60 می باشد کاملا در برابر گرد و غبار مقاوم است و به طور اتوماتیک، هر گونه حشره ی مزاحمی را از خود دور می کند این ویژگی ها سبب می شود که لامپ شیائومی همواره تمیز و شفاف باشد و نور ملایمی را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

لامپ سقفی شیائومی
لامپ سقفی شیائومی

 

بدنه ی یکپارچه ی این لامپ از مواد PvC فوق العاده کاربردی ساخته شده و تراشه های ال ای دی آن نه تنها دارای عملکرد فوق العاده ای هستند بلکه سبب حصول اطمینان از این امر می شوند که انتشار گرمایی لامپ در بازه ی معقولی قرار دارد.این لامپ منحصر به فرد برای اتاق نشیمن، پذیرایی، آشپزخانه و بسیاری از فضاهای دیگر مناسب می باشد.علاوه بر این استایل بی نظیر آن با فضای داخلی خانه ی شما همخوانی دارد و به راحتی با هر دکوراسیونی تلفیق می شود.

این لامپ از ظاهر و استایل تمام سفیدی بهره می برد که بدان ظاهری کلاسیک و تمیز می بخشد. همچنین لامپ فیلیپس شیائومی دارای نور سفید گرمی است که احساس آرامش بی نظیری را در انسان به وجود می اورد و هرگز به چشمان شما آسیب نخواهد رساند. یکی دیگر از ویژگی های این لامپ منحصر به فرد نیز این است که می توانید ان را به وسیله ی اسمارتفون تان و از طریق وایفا و یا بلوتوث کنترل کنید.

بنابراین به سبب بهره گیری از ویژگی هایی نظیر نور قابل تنظیم، وایفا و بلوتوث، تنظیم زمان روشن شدن، سازگاری با الزمات ایمنی فتوبیولوژیکی ICE برای ایمنی چشم ها، طول مدت روشنایی مداوم ۱۵ هزار ساعت، مقاومت بالا در برابر گرما و رطوبت و امکان کنترل ان از طریق اپلیکیشن شیائومی، خرید یک و یا حتی چند عدد از لامپ های روشنایی فیلیپس شیائومی به شما توصیه می شود.

پنکه رو میزی شیائومی

پنکه رومیزی شیائومی یکی از جدیدترین محصولات شیائومی می باشد که اخیرا به بازار عرضه شده است. این محصول با طراحی جالب و قابلیت های منحصر بفرد خود توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت. با شیائومی سیتی همراه باشید.

 

پنکه رو میزی شیائومی
پنکه رو میزی شیائومی

 

موتور دوگانه پنکه رومیزی شیائومی دارای ۷ تیغه در جلو و ۵ تیغه در عقب بوده که به دلیل برخورداری از دو موتور مجزا، بر خلاف جهت یکدیگر چرخیده تا جریان هوای قدرتمندی تولید کند و شما را از شر گرمای تابستان برهاند!

دو موتور پنکه رومیزی شیائومی بسیار بی صدا کار می کند و با شدت صوتی کمتر از ۴۰ دسی بل، محیطی آرام تر از کتابخانه را برای شما ایجاد می کند و بدین شکل در هنگام کار، مطالعه و یا خواب مشکلی مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. فن بی صدای شیائومی از یک سیستم کنترل هوشمند لمسی بهره می برد. این سیستم که در بالای پنکه قرار گرفته به صورت تک لمسی حساس بوده و کاربر را قادر می سازد به دو حالت پیش فرض فن، تند و کند دسترسی داشته باشد

 

پنکه رو میزی شیائومی
پنکه رو میزی شیائومی

 

طراحی زیبا و چشمنواز این پنکه رومیزی شیائومی از نقاط قوت این محصول و کاملا خلاقانه می باشد. بدنه فلزی استوانه ای به همراه بند چرمی و طراحی شیک و قابل حمل آن، این محصول را تنها جهت قرار دادن بر روی میز مناسب نمی کند، بلکه شما می توانید آن را هر جا که مایل باشید آویزان کنید. تمامی قطعات این محصول جدا شدنی بوده و به آسانی قابل تمیز کردن است.

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل YI SMART 1080 نسخه گلوبال

دوربین تحت شبکه شیائومی

امروزه اهمیت داشتن دوربینی در فضای خانه بیش از پیش مهم شده است چرا که اهمیت مراقبت از خانه حتی در هنگامی که صاحب خانه در منزل حضور ندارد به امری حیاتی تبدیل شده و بسیاری از افراد تمایل دارند حتی هنگامی که در محل زندگی خود حضور ندارند باز هم از آن چه در خانه شان می گذرد مطلع باشند تا با خیال راحت تر به گشت و گذار بپردازند.

به همین دلیل بسیاری از افراد به خرید دوربین های هوشمند روی آورده اند چرا که بسیاری از مشکلات آن ها را در هنگام عدم حضور در منزل حل می کند. بنابراین این دوربین ها در میان صاحب خانه ها بسیار محبوب شده اند لکن تمامی مارک ها دارای کیفیت مناسبی نیستند و توقع این متقاضیان مشتاق را براورده نمی کنند.

در این راستا کمپانی شیائومی دوربین های خانگی خود را روانه ی بازار کرده که یکی از آن ها دوربین خانگی yi  ۱۰۸۰ p شیائومی است. این دوربین بی نظیر با طراحی جذاب و کیفیت بالای تصویر خود به یکی از بهترین دوربین ها در کلاس خود تبدیل شده که توانسته نظر بسیاری از مخاطبین را به سوی خود جلب نماید.

 

[caption id="attachment_11301" align="aligncenter" width="401"]دوربین تحت شبکه شیائومی دوربین تحت شبکه شیائومی[/caption]

 

این دوربین دارای ویژگی های خاصی مثل دید در شب IR، ردیاب حرکت، تشخیص گریه ی نوزاد، انتقال صدای دو طرفه، اپلیکیشن موبایل و کامپیوتر، ارتباط از طریق سیستم ابر، اصلاح انحراف لنز و کیفیت تصویر فول اچ دی ۱۰۸۰ پیکسلی می باشد که هر یک در جای خاصی می توانند فوق العاده اثر بخش باشند.

به عنوان مثال سیستم تشخیص صدای گریه ی نوزاد می تواند والدین را به سرعت از گریه کردن نوزادشان مطلع سازد و انتقال صدای دو طرفه نیز می تواند برای برقراری ارتباطی دو طرفه بین فرد حاضر در خانه و صاحب خانه به کار گرفته شود. در این دوربین از سرویس ایمن ابر استفاده شده بنابراین می توانید از تمام ویدیوهای خود محافظت کنید و آنها را به طور مستقیم در محیط ابر مشاهده نمایید.

و از امنیت بالا و یک رابط کاربری ساده لذت ببرید. علاوه بر این قبل از آپلود فیلم ها در ابر، تمام ویدیوهای شما رمزگذاری می شوند و اطلاعات مهم و ضروری از بین نخواهند رفت. کلید رمزگذاری به صورت دوره ای برای بالاترین سطح محافظت از داده ها به روز می شود. کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی با رزولوشن بالا تصاویری بی نظیر و شفاف را به شما ارائه خواهد کرد. این رزولوشن هر گونه نویز دیجیتالی را از بین برده و هر گونه جزئیاتی را که بخواهید به شما نشان خواهد داد.

 

[caption id="attachment_11296" align="aligncenter" width="400"]دوربین تحت شبکه شیائومی دوربین تحت شبکه شیائومی[/caption]

 

استفاده از سیستم دید در شب نیز سبب می شود حتی در شب هم تصاویری شفاف داشته باشید. با استفاده از الگوریتم قدرتمند IR شما هیچ جزئیاتی را به دلیل تاریک بودن و یا شرایط بد آب و هوایی از دست نخواهید داد. علاوه بر این شما می توانید از طریق اپلیکیشن خود محیط داخل خانه را به راحتی چک نمایید. هیچ فرقی نمی کند که در کجای جهان باشید با استفاده از این اپلیکیشن مخصوص  دوربین خانگی yi  ۱۰۸۰ p شیائومی، خانه ی شما همواره در دسترستان خواهد بود.

 

[caption id="attachment_11299" align="aligncenter" width="401"]دوربین تحت شبکه شیائومی دوربین تحت شبکه شیائومی[/caption]

 

همچنین این دوربین دارای اپلیکیشن مخصوص لپ تاپ است بنابراین برای نظارت بر محیط خانه لازم نیست که حتما از گوشی تان استفاده نمایید. بلندگوهای کریستالی  و میکروفون ارتقا یافته، صدایی واضح را انتقال می دهد بنابراین هرگز تا به این حد به  خانواده خود نزدیک نبوده اید، چرا که با سیستم صوتی دو طرفه ی این دوربین می توانید به راحتی با آن ها گفت و گو کنید.

استفاده از این دوربین فوق العاده راحت است و تنها در سه مرحله می توانید آن را نصب کنید. ابتدا اپلیکیشن مورد نظر را دانلود کرده و سپس دو شاخه ی دستگاه را به برق وصل کنید و آن ها را به یکدیگر کانکت نمایید. بنابراین با توجه به قابلیت های بالا و ویژگی های بی نظیر این دستگاه دوربین خانگی خرید یکی از آن ها را به شما توصیه می کنیم.