شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

اسباب بازی ساحلی شیائومی

اسباب بازی ساحلی شیائومی


کودکان همواره از رفتن به کنار ساحل و بازی با شن و ماسه و آب تنی کردن لذت می برند. و فضای کنار ساحل می تواند فضایی لذت بخش چه برای کودکان و چه برای بزرگسالان باشد. از این رو به جز دویدن و آب تنی کردن در آب دریا بازی های دیگری هم هست که کودکان می توانند با اسباب بازی های خود آن ها را انجام دهند و البته استفاده از هر اسباب بازی به خصوص برای کودکان مناسب نیست چرا که بعضی از اسباب بازی ها دارای کیفیت مطلوبی نیستند و از مواد خوبی در ساخت آن ها استفاده نشده لذا می توانند دارای لبه های تیزی باشند که ممکن است به کودکان آسیب برساند و باعث مجروح و زخمی شدن بدنشان شوند.

این امر به خصوص در شرایط ساحلی که ممکن است دارای میکروب های مختلفی باشد اهمیت بیشتری دارد. از سوی دیگر در اسباب بازی های بی کیفیت و ارزان قیمت از رنگ های صنعتی مضر استفاده شده که می توانند برای کودکان بسیار خطرناک باشند و جان و سلامتی آن ها را در معرض خطر قرار دهند. از آن جا که کودکان اغلب اسباب بازی های خود را در دهان خود می برند این اسباب بازی ها می توانند سلامتی کودکان را در معرض خطر قرار دهند در این راستا کمپانی شیائومی  اسباب بازی های ساحلی BESTKIDS  شیائومی را روانه ی بازار کرده که به صورت اختصاصی برای ساحل تولید شده اند و می توانند لحظات خوشی را برای کودکان به وجود آورند.


اسباب بازی ساحلی شیائومی
اسباب بازی ساحلی شیائومی


این اسباب بازی ها از مواد نرمی ساخته شده اند که به هیچ وجه به کودکان آسیب نمی رسانند از جهتی دیگر لبه های اسباب بازی ها هم کاملا نرم است و به هیچ وجه دارای لبه های تیزی نیستند. با وجود اینکه این اسباب بازی ها فوق العاده نرم هستند اما در عین حال مقاوم بوده و به همین سادگی ها نمی شکنند و خراب نمی شوند و کودکان می توانند برای مدت طولانی از آن ها استفاده کنند.

این پکیج اسباب بازی های ساحلی از ۱۶ قطعه ی مختلف تشکیل شده که شامل ستاره دریایی، چنگک، کامیون، ماهی، سطل، عروس دریایی و بسیاری از اشکال فوق العاده جذاب دیگر است که هر کدام دارای طول تقریبی ۴ تا ۱۵ سانتی متر می باشند. علاوه بر این در ساخت این اسباب بازی ها از مواد دوست دار محیط زیست و رنگ های بی خطر استفاده شده بنابراین نه تنها برای کودکان مضر نیستند بلکه برای محیط زیست نیز خطری را ایجاد نمی کنند.

ابعاد این اسباب بازی ها به گونه ای است که در هنگام عدم استفاده می توان از آن ها حتی در فضای اندکی نگهداری کرد و جای زیادی را اشغال نمی کنند. علاوه بر این در هنگام پیک نیک ساحلی نیز فضای کوچکی از بخش عقب خودرو را اشغال می کنند و چندان جا گیر نیستند. لذا استفاده و خریداری این اسباب بازی ها می تواند لحظات خوشی را برای کودکان دلبند شما فراهم آورد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.