شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

لامپ سقفی هوشمند شیائومی Philips xiaomi Ceiling Lamp

لامپ سقفی هوشمند شیائومی

 

شرکت شیائومی «Xiaomi» در ادامه ساخت محصولاتی برای هوشمند سازی خانه اقدام به ساخت لامپ سقفی هوشمندی کرد که نتیجه همکاری بین دو شرکت فیلیپس و شیائومی می باشد. این لامپ های هوشمند از طریق گوشی های هوشمند اندروید و iOS کنترل می شود که در ادامه ویژگی های آن را بیان می کنیم.

 

[caption id="attachment_5645" align="aligncenter" width="368"]لامپ سقفی هوشمند شیائومی لامپ سقفی هوشمند شیائومی[/caption]

 

تنظیم نورپردازی

 

لامپ شیائومی فیلیپس که در بازار با نام Xiaomi Mi Philips Smart LED Ceiling Lamp White شناخته می شود از ۶۴ عدد LED تشکیل شده که در بدنه ای با ضخامت ۵ سانتی متر قرار داده شده است. این لامپ هوشمند به راحتی در ۵ دقیقه با طراحی ماژولار خود بر روی سقف نصب و جدا می شود. البته این محصول دارای یک ریموت کنترل نیز هست که باید جداگانه آن را خرید ولی کار اصلی را گوشی هوشمند شما می کند. این لامپ ها با توجه به نور اتاق، زمان و فصلی که در آن قرار داریم دارای تنظیم اتوماتیک می باشند.

 

[caption id="attachment_5646" align="aligncenter" width="487"]لامپ سقفی هوشمند شیائومی لامپ سقفی هوشمند شیائومی[/caption]

 

خرید لامپ هوشمند

 

شما از طریق نرم افزار ویژه این لامپ می توانید نور آن را کم یا زیاد کنید شدت نور و طیف رنگ مواردی است که متناسب با دلخواه خود توانایی تنظیم شان را دارید. در این راه باید نرم افزار ویژه را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و از طریق وای فای به لامپ های هوشمند متصل شده و آن ها را مدیریت کنید. سیستم تنظیم روشنایی و تغییر دمای نور و تبدیل آن به لامپ مهتابی گرم از ویژگی هایی است که شما می توانید از طریق این اپ انجام دهید.

همچنین اگر این لامپ را با اپلیکیشن Mi Home با دستبند هوشمند شیائومی Mi Band که توضیحات نیز در محصول ارائه شده موجود است، سینک یا همسان سازی کنید. در نتیجه با ترک اتاق لامپ به طور خودکار خاموش شده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و همچنین با ورود، روشن می شود که این یکی از ویژگی های یک خانه هوشمند با محصولات شیائومی می باشد.

 

 

ویژگی های فنی

 

در ساخت این لامپ های با توجه همکاری این دو شرکت، از مواد عالی استفاده شده است. ابعاد این لامپ ها ۱۳ × ۵۸ × ۵۸ سانتی متر می باشد و وزن آن ۱٫۶۳۰ کیلو گرم است. میزان روشنایی این لامپ ها ۳۰۰۰ Lm بوده و بازه دمایی آن بین ۲۷۰۰ تا ۵۷۰۰ کلوین است. این لامپ ها با ولتاژ ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت AC کار می کنند و توان آن ها ۳۳ وات است. پوشش روشنایی این لامپ های هوشمند  ۲۰ متر مربع می باشد که یک اتاق معمولی را کامل روشن می کند. گواهینامه IP60 در کنار مقاومت و کیفیت عالی این لامپ ها از ویژگی های فنی دیگر لامپ های هوشمند شیائومی فیلیپس می باشد.

 

[caption id="attachment_5649" align="aligncenter" width="356"]لامپ سقفی هوشمند شیائومی لامپ سقفی هوشمند شیائومی[/caption]

خرید لامپ هوشمند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.