شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

فیلتر تصفیه هوای خودرو شیائومی

فیلتر تصفیه هوای خودرو شیائومی

این فیلتر هوا مخصوص دستگاه تصفیه هوای خودروی شیائومی ساخته شده است. این فیلتر قدرتمند با عملکرد فوق العاده ی خود می تواند ذرات بزرگ و قابل استنشاقی را که می توانند به شش ها و در کل به سلامتی انسان آسیب برسانند و سبب بیماری افراد و یا مسموم شدن هوای خودرو شوند به درون خود بمکد  و هوایی تازه و با کیفیت  را برای سر نشینان اتومبیل ها فراهم می آورد.

استفاده از این فیلتر برای دستگاه تصفیه ی هوای شیائومی لازم و حیاتی است چرا که این دستگاه برای داشتن عملکردی مناسب به این فیلتر نیازمند است.به جای این که مدام فیلتر های قدیمی دستگاه تصفیه ی هوای مخصوص خودروی خود را تعویض کنید بسیار مقرون به صرفه تر است که از این فیلتر مادام العمر استفاده نمایید و از داشتن هوایی مطلوب و دل انگیز بهره مند شوید. از جمله ویژگی های این فیلتر تصفیه ی هوا می توان به موارد زیر اشاره نمود

 

[caption id="attachment_10587" align="aligncenter" width="392"]فیلتر تصفیه هوای خودرو شیائومی فیلتر تصفیه هوای خودرو شیائومی[/caption]

شبکه فیلتر اصلی

استفاده از ماده ی  PET  سبب می شود که این فیلتر بتواند به راحتی مواد معلق و ذرات بزرگ مانند گرد و غبار، موهای حیوانی و غیره را به درون خود بمکد

ساختار سطلی ۳۶۰ درجه سبب می شود که این فیلتر بتواند به راحتی ذرات بزرگ را به درون خود بکشد و فضای خودروی شما را تمیزتر کند
فیلتر   H11 با کیفیت بالا

این فیلتر  می تواند ذرات آلوده ی استنشاق شدنی را که برای بدن افراد مضر هستند از درون هوا بزداید.

از دیگر ویژگی های فیلتر تصفیه هوای خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • جذب و تجزیه بسیاری از فرمالدئیدها، دود، بر طرف نمودن بوی عجیب و غریب و گاز مضر موجود در ماشین و ایجاد هوایی تمیز و مطلوب برای ماشین
    ● فن آوری بسیار پیچیده برای جذب فرمالدهید ، فرمالدهید ها به شدت جذب می شوند ، به طوری که مولکول های مضر آن از یکدیگر تفکیک می گردند.
  • ساختار شبکه ای کربن فعال و دارای سطحی یکنواخت، که زمان فیلتر شدن را افزایش می دهد و دقت فیلتراسیون را بهبود می بخشد
    ● علاوه بر این شما می توانید برنامه ی میجیا را برای مشاهده میزان تصفیه ی هوای خودروی خود مورد استفاده قرار دهیدمشخصات کلیجزئیات محصول

    مارک: میجیا شیائومی
    مدل: CJ01-CYW
    نام : فیلتر تصفیه کنده ی هوای مخصوص خودروی شیائومی

ابعاد و وزن

وزن محصول: ۰٫۳۰۰۰ کیلوگرم
اندازه محصول (L x W x H): 10.00 x 10.00 x 26.00 cm / 3.94 x 3.94 x 10.24 inches

محتویات بسته

محتویات بسته: ۱ عدد فیلتر تصفیه کنده ی هوای مخصوص خودروی شیائومی

 

طناب ورزشی شیائومی مدل YUNMAI

طناب ورزشی شیائومی مدل YUNMAI

این بار کمپانی شیائومی وارد عرصه ی محصولات ورزشی شده و توانسته محصولی را تولید کند که تقریبا برای همه ی ورزش ها کاربرد داشته و به حفظ تناسب اندام کمک می نماید. استفاده از طناب های ورزشی امروزه در تمام انواع ورزش ها به ویژه تمرینات حفظ تناسب اندام و امادگی جسمانی مشهود است لکن طناب هایی که در محیط های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند کیفیت و دوام کافی را نداشته و لذا استفاده از آن ها توصیه نمی شود.

طناب پرش YUNMAI شیائومی از طناب سیمی با دوام و یک دستی ساخته شده که به یک دسته ی سنگین فلزی  متصل شده است. از جمله ویژگی های اصلی طناب پرش YUNMAI شیائومی که ان را از سایر محصولات مشابه جدا می کند دسته ی ضد قفل با قسمتی برای استفاده ی ایمن، طناب سیمی دو لایه متصل به یک دسته ی فلزی است،

یادگیری استفاده ی آسان و امکان استفاده از آن در فضاهای تنگ و باریک، طول ۳ متری طناب برای افرادی با قد و وزن های مختلف،  به کار گیری تلفیقی مواد پلاستیکی و فلزی، مناسب بودن برای انواع ورزش ها من جمله پرش های مسابقه ی تنیس، تست پرش طناب، فیتنس و تناسب اندام و غیره اشاره نمود. از جمله عملکرد های این طناب می توان بیان کرد که آن برای بازو، پشت، شکم، قفسه سینه، پا، مفصل ران، شانه و کمر مناسب است و سبب تقویت عضلات و مستحکم شدن استخوان ها و مفاصل می شود.

 

[caption id="attachment_10593" align="aligncenter" width="390"]طناب ورزشی شیائومی مدل YUNMAI طناب ورزشی شیائومی مدل YUNMAI[/caption]

 

وزن این محصول تنها ۱۴۵۰ گرم است . از آن جایی که تقریبا ۱۰ دقیقه پریدن کالری برابر با ۳۰ دقیقه پیاده روی را مصرف می کند با استفاده از این طناب پرش YUNMAI شیائومی و با صرف زمان و انرژی کمتر می توانید به همان ایده ال های تناسب اندامی که می خواهید دست یابید.

در واقع شما انرژی زیادی را در مدت زمان اندکی مصرف می کنید و همین امر سبب می شود که وقت شما کمتر گرفته شده و به راحتی بتوانید به فرم و  وزن دلخواه خود دست یابید. در واقع می توان این طناب را در سه جمله خلاصه کرد. مناسب برای گرم کردن بدن، تمرین قلبی و سوزاننده قوی چربی. دسته ی این طناب  با فلز کربنی ۱۰ هزار قیراطی  ساخته شده که علاوه بر این که بسیار نرم است  و به راحتی می چرخد  و مانع طناب زنی نمی شود.

 

[caption id="attachment_10594" align="aligncenter" width="455"]طناب ورزشی شیائومی مدل YUNMAI طناب ورزشی شیائومی مدل YUNMAI[/caption]

 

در داخل دسته ی طناب پرش YUNMAI شیائومی می توان قطعات وزنه مانندی را برای افزایش استقامت و سنگین تر شدن وزنه جایگذاری نمود.و سرعت و مقاومت خود را با استفاده از این طناب به چالش کشید. طول این طناب نیز در حدود ۳ متر است و در عین حال بسیار سبک بوده و می توان طول آن را با طول قد ورزشکار متناسب نمود. جنس طناب نیز از سیم فلزی دو لایه ساخته شده است.

که استحکام و دوام آن را دو برابر می کند.روی طناب نیز با پوشش سیلیکون پوشانیده شده که سبب می شود متوسط عمر  طناب پرش YUNMAI شیائومی افزایش یابد. بنابراین با توجه به خصوصیات بی نظیر طناب پرش YUNMAI شیائومی و با توجه به این امر که هر انسانی در دنیای امروز نیاز به حفظ تناسب اندام دارد در اختیار گرفتن یکی  از این طناب ها به شدت توصیه می شود زیرا با این وجود که همه ی ما به حفظ تناسب اندام خود نیازمندیم در عین حال به دلیل زیستن در دنیای پر تحرک کنونی با مشکل کمبود وقت مواجه هستیم و لذا برای همه ی ما تخصیص زمانی برای رفتن به باشگاه و سپری کردن ساعاتی در آن جا به منظور رسیدن به اندام آرمانی مان مقدور نیست . در این راستا می توان از این طناب استفاده نمود و تنها با صرف ۱۰ دقیقه وقت در هر روز به اندام مورد نظر خود دست یافت.

شیائومی از گیمبال مقرون‌ به‌ صرفه‌ی Mijia رونمایی کرد

گوشی‌های هوشمند بالارده امروزی، قادر به ثبت تصاویر و ویدیو‌های باکیفیتی هستند که بی‌شک، نیاز اغلب کاربران عادی را جوابگو است. استفاده از تثبیت‌کننده تصویر دیجیتال و نوری باعث شده شاهد ثبت تصاویری بدون‌ لرزش و قابل‌ قبول باشیم؛ اما اگر قصد دارید کمی پا را فراتر بگذارید و از گوشی برای فیلمبرداری حرفه‌ای استفاده کنید، قطعاً به یک گیمبال نیاز خواهید داشت.

به‌تازگی شیائومی از گیمبال جدیدی برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده است که تحت برند Mijia تولید شده و علاوه بر دارا بودنِ ویژگی‌های جذاب، از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای بهره می‌برد. این وسیله قادر به تطبیق با گوشی‌هایی به ضخامت ۸۶ میلی‌متر و وزن ۲۰۰ گرمی است و به‌راحتی دستگاه‌های مثل هواوی پی ۲۰ پرو و گوگل پیکسل ایکس ال ۲ را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

کاریران این گیمبال می‌توانند با استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن، گوشی هوشمند خود را به هنگام اتصال شارژ کنند. برطبق گفته‌ی شیائومی، در صورت استفاده نکردن از باتری این گیمبال،‌ تا ۱۶ ساعت شارژدهی انجام می‌شود. وزن Mijiaا۴۷۶ گرم اعلام شده است و به همراه یک سه‌پایه در قسمت پایینی عرضه خواهد شد.

براساس آنچه این شرکت چینی بیان داشته است، محصول فوق قادر به تثبیت تصاویر در سه جهت خواهد بود و با اپلیکیشن مخصوص آن می‌توان به ضبط ویدیوی ۳۶۰ درجه یا تایم‌لپس پرداخت. این دستگاه به‌تازگی در چین عرضه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت ۹۵ دلار تهیه کنند. تاکنون شیائومی هیچگونه صحبتی درباره‌ی عرضه‌ی جهانی این گیمبال موبایل انجام نداده است.

ترن اسباب بازی شیائومی

ترن اسباب بازی شیائومی

شیائومی دارای شهرتی طولانی مدت در ساخت  محصولات با کیفیت است و اسباب بازی های این کمپانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در بخش اسباب بازی ها، شیائومی به تازگی اسباب بازی جدیدی را تحت عنوان ترن اسباب بازی شیائومی ساخته است که چندین بلوک ساختمانی ، قطار برقی، ، راه آهن، علائم، کوه ها، درختان، ایستگاه های راه آهن، ایستگاه های حمل و نقل، پل های معلق و سایر موارد تشکیل شده را در یک پکیج جمع آوری نموده  و وظیفه ی کودکان این است که آن ها را مرتب کرده و قطار را به حرکت در آورند. به راستی چه چیزی می تواند از این سرگرم کننده تر باشد؟

 

[caption id="attachment_10550" align="aligncenter" width="472"]ترن اسباب بازی شیائومی ترن اسباب بازی شیائومی[/caption]

اسباب بازی های موجود در بسته با استفاده از چوب  اکالیپتوس اروپایی کلاس A ساخته شده و با رنگ های دوست دار محیط زیست که برای کودکان نیز هیچ گونه ضرری ندارند پوشش داده شده اند. یکی از نکات قابل توجه در مورد اسباب بازی های ساخت کمپانی شیائومی این موضوع است که در تمام آن ها از همین نوع رنگ ها استفاده می شود . در فرآیند تولید، این محصول باید استانداردهای زیادی را به دست می اورد تا به مرحله ی تولید برسد  و نتیجه نیز یک بلوک قطار / قطار برقی پیشرفته، ایمن و قابل توجه است.

این محصول شیائومی با محصولات شرکت های تولید کننده ی اسباب بازی های چوبی مانند Brio و Hape  قابل مقایسه می باشد اما بسیار ارزان تر از آن هاست. بنابراین، با خرید این اسباب بازی می توانید یک محصول با کیفیت مشابه  محصولات درجه ی یک را تنها با  یک سوم قیمت دریافت کنید. بلوک های ساختمانی قطار کلاسیک شیائومی از نظر ظاهری یک طراحی ساده دارد و با رنگ های روشن و جذاب که چشم هر کودکی را به سوی خود جذب خواهد کرد پوشش داده شده است.

 

[caption id="attachment_10551" align="aligncenter" width="401"]ترن اسباب بازی شیائومی ترن اسباب بازی شیائومی[/caption]

علاوه بر این که بلوک های ساختمانی قطار کلاسیک شیائومی ، می توانند یک بازی سرگرم کننده برای کودکان باشند، به رشد مغز کودک نیز کمک می کنند، زیرا آن ها برای جمع آوری قطعات به فکر کردن نیاز دارند.  به کار انداختن قطار الکتریکی نیز پس از اینکه مسیر ساخته شد، آسان است. با یک فشار  ، قطار شروع به حرکت می کند و با فشار دیگر، می توان آن را متوقف کرد.

مسیر ها را می توان در سبک های مختلفی برای ایجاد صحنه های مختلف تنظیم نمود. یک واگن باری واقعی وجود دارد که می توان برای حمل محموله ها  از آن استفاده نمود و سپس آن را بر روی ریل حرکت داد. واگن های مختلف می توانند به دلیل داشتن یک نقطه ی مغناطیسی به پشت قطار متصل شوند. بلوک های ساختمانی قطار کلاسیک شیائومی حاوی ۶۳   تکه ی مختلف برای طرح ریزی سناریوهای متفاوت هستند که، شامل قطار های برقی، مسیر، راه آهن، علائم، کوه ها، درختان، ایستگاه ها، ایستگاه های حمل و نقل، پل های معلق و غیره می باشد.

رنگ ها و اشکال ، همان رنگ های مورد علاقه ی کودکان هستند و  روش های مختلف موجود برای ترکیب قطعات می تواند توانایی تفکری کودکان و خلاقیت آن ها را در طی بازی توسعه داده و تخیل آن ها را بارور کند. از جمله ویژگی های این بلوک های ساختمانی قطار کلاسیک می توان به موارد زیر اشاره نمود

دارای مسیرها و راه های مختلفی که کودکان و نوجوانان باید خودشان آن ها را بسازند
سازگار با محیط زیست و استفاده از  چوب + ABS ایمن و با دوام
آجر کلاسیک ۶۳pcs
بهترین اسباب بازی برای پسران و دختران شما
مناسب برای تولد و یا جایزه ی گرفتن نمره ی خوب

مشخصات فنی:
نام تجاری: شیائومی
مواد: پلاسیک سبز رنگ ABS   + چوب
شرایط: ۱۰۰٪ NEW
تعداد آجر: ۶۳  قطعه
بسته بندی شامل: ۱  بسته بلوک ساختمانی قطار کلاسیک شیائومی ۶۳  قطعه ای به علاوه ی دستورالعمل

اندازه بسته: تقریبا ۴۰ * ۳۵ * ۳۰cm / 15.6 * 13.9 * 11.7in
وزن بسته: تقریبا ۳٫۵kg / 7.7lb

مناسب برای بازه ی سنی بالای ۳ سال

  • منبع تغذیه: باتری ۱ × ۱٫۵V

 

ماشین کنترلی هوشمند شیائومی

ماشین کنترلی هوشمند شیائومی

این بار کمپانی شیائومی وارد عرصه ی اسباب بازی های هوشمند شده و ماشین هوشمند کنترلی را تولید نموده که می تواند نه تنها توجه کودکان و نوجوانان بلکه توجه بزرگسالان را نیز به خود جلب نماید و ساعات خوشی را برای خانواده ی شما رقم بزند. با توجه به اینکه این کمپانی غالبا در هر زمینه ای که وارد می شود خوش می درخشد مطمئنا این ماشین های مسابقه ای نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهند بود و می توانند در این عرصه جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهند.

 

[caption id="attachment_10542" align="aligncenter" width="336"]ماشین کنترلی هوشمند شیائومی ماشین کنترلی هوشمند شیائومی[/caption]

ماشین مسابقه ی هوشمند که تحت برند R-RACING & WOW تولید شده است مارک شیائومی را بر روی خود ندارد پس در هنگام خرید بهتر است به این موضوع توجه نمایید. دسته ی کنترل ماشین مسابقه ی هوشمند شیائومی دارای بیست و یک کلید کنترل از راه دور  است و تا  حداکثر فاصله ی۱۲۰ متر می تواند به کنترل ماشین مسابقه بپردازد. تنها ۲ ثانیه طول می کشد تا این خودروی اسباب بازی به حداکثر شتاب خود برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۵۰ کیلومتر در ساعت است . ابعاد ماشین مسابقه ی هوشمند شیائومی  ۱۴٫۹۶     x 12.6   x 3.94   (۳۸ cm x 32 cm x 10 cm) است و وزن این محصول نیز چیزی در حدود سه هزار و پانصد گرم می باشد.

این خودروی اسباب بازی دارای ظاهری منحصر به فرد است و در رنگ های جالبی نیز عرضه شده است . سقف منحنی شکل خودرو به علاوه ی چرخ های بزرگ و شیار دار آن و باله ی پشتی مشکی رنگی که از سقف خودرو نیز بالاتر رفته به همراه شیشه های تیره ی دودی رنگ جلوه ای بی نظیر به ماشین مسابقه ی هوشمند شیائومی بخشیده اند و آن چه در مورد این محصول جالب است این است که همین طرح و رنگ در دسته ی کنترل از راه دور خودروی مسابقه ای نیز لحاظ شده و این دسته ی کنترل نیز از همان طرح و رنگ ها بهره می برد.

 

[caption id="attachment_10545" align="aligncenter" width="338"]ماشین کنترلی هوشمند شیائومی ماشین کنترلی هوشمند شیائومی[/caption]

این ماشین مسابقه ای با ظاهر بی نظیر خود می تواند نظر هر کسی را به سوی خویش جلب کند و لحظات جذاب و سرگرم کننده ای را برایتان فراهم آورد. به دلیل داشتن چرخ های بزرگ که کنترل و حفظ تعادل خودرو را ساده می سازند می توان از این ماشین مسابقه در خانه، حیاط منزل، چمنزار و حتی بر روی آسفالت خیابان نیز استفاده نمود و اوقات خوشی را با فرزندان خود سپری کرد.

ماشین مسابقه ی هوشمند شیائومی از بهترین مواد ممکن ساخته شده که برای کودکان کاملا بی ضرر هستند  و علاوه بر این از وجود یک باطری ۷٫۴ ولت هزار و پانصد میلی آمپری بهره می برد.  تقریبا صد و پنجاه دقیقه طول می کشد که این باطری به طور کامل شارژ شود  و  طریقه ی شارژ آن نیز از طریق کابل یو اس بی می باشد.

استفاده از این ماشین مسابقه فوق العاده ساده است و به راحتی می توانید با استفاده از دسته ی کنترل آن را کنترل نمایید. بنابراین اگر می خواهید لحظات خوشی را با خانواده یا دوستانتان سپری کنید و یا یک وسیله ی سرگرم کننده ی بی خطر را برای کودکانتان تهیه نمایید ما به شما خرید این ماشین مسابقه جذاب را توصیه می کنیم چرا که این اسباب بازی هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ قیمت از بسیاری از محصولات موجود در بازار مقرون به صرفه تر است.