شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل Mijia PTZ

معرفی دوربین مداربسته شیائومی مدل PTZ 720p

 

شیائومی در عرصه تولید دوربین تحت شبکه در حال پیشی گرفتن از رقبای خود است. وقتی این شرکت با سابقه خوب خود در ساخت محصولات هوشمند و زیبا اقدام به ساخت این دوربین ها کرده است، نباید ساده از آن ها گذشت.

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل Mijia PTZ دوربینی هوشمند است که برای اتاق خواب شما در نظر گرفته شده. در نتیجه، شیائومی حتی در خواب نیز مراقب شما است ! دوربین مجهز به قابلیت دید در شب و با وجود ۱۰ LED مادون قرمز ۹۴۰ نانومتری، باعث می شود تا این دوربین تا فاصله ۹ متری خود را در تاریکی مطلق و بدون نور ببیند. نه تنها نور LED این دوربین در خواب شما را آزار نمی دهد بلکه حرکت آرام موتور دوربین این ناظر هیچ صدا و مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند تا خواب آرام و ایمنی داشته باشید.

 

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل Mijia PTZ 720p

 

قابلیت اتصال به Mi Home

 

طراحی چرخش این دوربین تحت شبکه، آن را قادر می سازد ، تا گستره وسیعی از جهات افقی و عمودی قابل پوشش و نظارت باشد. چرخش این دوربین از طریق اپلیکیشن Mi Home ( دانلود برای اندروید و IOS ) قابل انجام است. کافی است گوشی موبایل تان دارای سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و ios ۷٫۰ به بالا باشد تا Mi Home بر روی آن شما نصب شود.

 

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل Mijia PTZ 720p

امکانات فنی محصول

 

از دیگر ویژگی های فنی دوربین تحت شبکه شیائومی مدل Mijia PTZ می توان به کنترل شیب با موتور دوگانه و زاویه دید ۳۶۰ درجه ای آن اشاره کرد. شیار پنهان کارت TF ظاهری یکپارچه و جالب به آن می بخشد و روش ذخیره سازی آن را برای شما راحت تر می کند. مانند سابر دوربین های نظارتی این شرکت امکان صوتی دو طرفه با میکروفن داخلی و اسپیکر ممکن شده است. آنتن جداگانه نیز سیگنال بیسیم پر قدرت تری را در اختیار دوربین می گذارد.

 

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل Mijia PTZ 720p

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.