شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

تعمیرات شیائومی

تعمیرات شیائومی

مشکلات نرم افزاری یکی از رایج ترین مشکلات در انواع گوشی ها از جمله در گوشی های شیائومی می باشد که متاسفانه در اکثر مراکز ، تعمیرکاران مبتدی برای رفع مشکلات نرم افزاری با یک اشتباه کوچک و نصب رام اشتباه سبب آسیب سخت افزاری به گوشی می شوند. تعمیر گوشی شیائومی درشیائومی سیتی با بروزترین فایل های رسمی Xiaomi و با استفاده از باکس های تعمیراتی گوشی های Xiaomi صورت می پذیرد. این اطمینان را به شما میدهیم که کلیه ی ایرادات نرم افزاری گوشی های شیائومی در بخش تعمیرات موبایل شیائومی سیتی قابل رفع می باشد.

تعمیر گوشی شیائومی

تعمیرات شیائومی

در بخش تعمیرات سخت افزاری گوشی شیائومی شیائومی سیتی، جدیدترین متدهای تعمیرات با استفاده از قطعات اورجینال و روکاری گوشی های شیائومی صورت می پذیرد. کاملترین مجموعه بردهای داغی مدلهای مختلف گوشی های شیائومی با سخت افزارکار حرفه ای گوشی های Xiaomi درشیائومی سیتی گرد هم آمده اند تا کلیه ی مشکلات گوشی های شیائومی قابل رفع باشد. تعمیر و تعویض IC هارد (EMMC) یکی از تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری شیائومی می باشد که شیائومی سیتی در کمترین زمان و با بهترین قیمت صورت می پذیرد.


تعمیرات گوشی

تعویض کردن صفحه نمایش گوشی برای افرادی که عادت دارند گوشی خود را خراب کنند، زیاد اتفاق می‌افتد و اگر نحوه‌ی کار را بلد باشند در هزینه‌هایشان خیلی صرفه جویی می‌شود. در این مقاله روند تعویض صفحه نمایش را بررسی می‌کنیم.

تعمیرات گوشی

تعمیرات موبایل - تعمیرات گوشی

تعمیرات موبایل

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد! که باتری موبایلتان تا دیروز کار می‌کرد ولی امروز که مشاهده کردید گوشی خاموش شده و حدس زدید که باتری آن تمام شده، آن را به شارژز وصل کنید ولی در کمال تعجب گوشی نه شارژ می‌شود و نه عکس‌العملی از خود نشان می‌دهد! یا اینکه این اتفاق برای گوشی‌ای که چند ماه از آن استفاده نکردید(احتمالا به دلیل خریدن گوشیِ جدید) و حالا هوس کردید دوباره از آن استفاده کنید و در کمال تعجب اتفاقی که به آن اشاره کردیم بیفتد و باتری شارژ نشود.

تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN ، رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK ، رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ، رفع مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و چیپ جنوبی و همچنین جریان کشی