شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

منگنه شیائومی

منگنه شیائومی

 

غالبا در ادارات و شرکت ها برای جلوگیری از به هم ریختگی فایل ها آن ها را بایگانی می کنند و یکی از مهم ترین کارها جهت تسهیل بایگانی، منگنه نمودن اوراق است. چرا که فایل های منگنه نشده می توانند به راحتی با یکدیگر قاطی شوند و پس از مدتی دیگر نمی توان از آن ها به درستی استفاده کرد. بنابراین برای اینکه کارهای یک سازمان به درستی انجام شود استفاده از این دستگاه های منگنه حیاتی است و حتی می توان گفت که نبود آن ها می تواند انجام کارها را دچار مشکل کند.

امروزه دستگاه های منگنه زیادی در بازار وجود دارد که دارای کیفیت بالا و پایینی هستند لکن بسیاری از آن ها بعد از مدتی کارایی اولیه را نداشته و کار منگنه را به خوبی انجام نمی دهند و یا این که دارای قیمت های بالایی هستند. در این راستا کمپانی شیائومی دست به کار شده و دستگاه منگنه ی خود را تحت عنوان دستگاه منگنه LEMO شیائومی به بازار عرضه نموده است.

این دستگاه منگنه علاوه بر برخورداری از کیفیتی مطلوب دارای عملکرد خوبی نیز هست و می تواند خیلی سریع بسیاری از فایل ها را منگنه کند. این دستگاه منگنه که بیشتر برای ادارات و شرکت ها ایده ال است از مواد منحصر به فرد و محکمی ساخته شده که باعث می شوند در ازدحام و شلوغی محل کار در صورت افتادن و یا ضربه خوردن، دستگاه آسیب نبیند لذا در هنگام استفاده از این دستگاه می توانید مطمین باشید که به این راحتی ها خراب نمی شود و نمی شکند.

 

[caption id="attachment_11004" align="aligncenter" width="350"]منگنه منگنه شیائومی[/caption]

 

علاوه بر این دستگاه منگنه LEMO شیائومی دارای قسمتی در پایین خود برای نگهداری از منگنه هاست. تا در صورتی که منگنه های دستگاه تمام شد به راحتی بتوانید از ان استفاده کرده و دوباره دستگاه خود را به کار اندازید.  این دستگاه قادر است تا ۱۰۰ منگنه را در خود جای دهد به همین دلیل به راحتی منگنه های ان تمام نمی شود و لذا می توان از ان در شرکت های بزرگ و برای حجم کارهای زیاد استفاده نمود.

طراحی ساده دستگاه منگنه LEMO شیائومی باعث می شود که هر کسی بتواند به راحتی از ان استفاده کند. و همچنین شکل و فرم ان به گونه ای است که در هنگام استفاده در حجم کاری بالا باعث خستگی شما نمی شود.این دستگاه دارای پوششی از جنس فلز ضد زنگ درخشان است که یک پوسته ABS آن را فرا گرفته است.

قسمت مرکزی دستگاه هم  از فلز ساخته شده است .علاوه بر این قطعه ضد لغزشی که در کف دستگاه منگنه LEMO شیائومی جای گذاری شده باعث می شود که این دستگاه در هنگام کار لیز نخورده و بر روی زمین نیفتد. در حقیقت این قطعه دستگاه شما را محکم در جای خود نگاه می دارد.

 

[caption id="attachment_11005" align="aligncenter" width="374"]منگنه منگنه شیائومی[/caption]

 

این دستگاه قدرتمند دارای قدرت منگنه کردن بالایی است و از ۲ تا ۲۰ صفحه را می تواند به یکدیگر منگنه کند . این ویژگی دستگاه منگنه LEMO شیائومی از آن جهت ارزشمند است که اغلب دستگاه های موجود در بازار دارای چنین ویژگی نیستند. دستگاه منگنه LEMO شیائومی در رنگ سفید موجود است .و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و کارایی فوق العاده بالای این دستگاه خرید ان به خصوص برای شرکت ها و ادارات توصیه می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.