شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

آداپتور شارژر ۳ پورت شیائومی

آداپتور شارژر ۳ پورت شیائومی

آداپتورهای رایجی که هم اکنون بیشتر در بازار به چشم می خورند آداپتورهای تک پورتی هستند که تنها برای یک یو اس بی قابل استفاده بوده و لذا اگر بخواهیم از چند یو اس بی به طور هم زمان استفاده  کنیم باید از چندین آداپتور استفاده نماییم و این امر باعث شلوغ شدن محیط کار یا فضای اتاق ما خواهد شد و شاید حتی امکان استفاده از این همه آداپتور برای ما امکان پذیر نباشد.

علاوه بر این برخی از آدابتورهای چند پورتی که در بازار موجود هستند دارای چندان کیفیت مناسبی نبوده و ممکن است با اولین اتصال به برق باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای دستگاه هوشمند ما شده و یا خودشان دچار آسیب جدی شده و خراب شوند و یا حتی گاهی موجب برق گرفتگی و آتش سوزی شوند. در این راستا کمپانی شیائومی مجددا دست به کار شده و آداپتورهای شارژر یو اس بی سه پورت خود را روانه ی بازار کرده است. این آداپتورها سبب می شوند که دیگر برای پیدا کردن شارژری برای شارژ کردن موبایل ها و دستگاه های هوشمندتان دچار مشکل نشوید .

 

[caption id="attachment_11057" align="aligncenter" width="363"]آداپتور شارژر ۳ پورت شیائومی آداپتور شارژر ۳ پورت شیائومی[/caption]

 

علاوه بر این این اداپتور به شما کمک خواهند کرد تا فضای اتاق ، محل کار و یا اتاق نشیمن خود را تمیزتر نگاه دارید و همواره چند شارژر و آداپتور در گوشه و کنار اتاق پخش نشده باشند. آداپتور ۳ پورت CHINGMI شیائومی از تکنولوژی شارژ سریع ۲A بهره می برد و وجود چنین تکنولوژی بدان معنی است که برای شارژ دستگاه خود به زمان بسیار کمتری نیاز خواهید داشت.

همچنین نکته ای که شایان ذکر است این است که این آداپتور از موبایل شما در برابر ولتاژ بیش از حد، جریان ورودی و خروجی بیش از حد، نوسان در ولتاژ برق، مدار کوتاه، داغ شدن بیش از حد ، و فشار ضد الکترومغناطیسی محافظت نموده و به طور کلی برای دستگاه هوشمند و باطری شما امن و بی خطر است.

چنین سطح ایمنی بالایی بدین معناست که استفاده از این اداپتورها هرگز باعث آتش سوزی، و یا سوختن دستگاه هوشمند شما نمی شود و هیچگونه خطری را در فضای کار و یا محیط خانه به وجود نمی آورد. ابعاد این اداپتور بسیار کوچک  در حدود ۶۵ x 61.8 x 28mm است لذا به راحتی می توان از آن در هر فضایی استفاده کرد و یا آن را با خود به محل کار برد چرا که به راحتی در کیف و یا جیب شما جا می شود.

 

[caption id="attachment_11056" align="aligncenter" width="390"]آداپتور شارژر ۳ پورت شیائومی آداپتور شارژر ۳ پورت شیائومی[/caption]

 

از جمله ویژگی های آداپتور ۳ پورت CHINGMI شیائومی می توان به موارد زیر اشاره نمود

جای دادن سه پورت هم زمان در یک آداپتور برای استفاده همزمان سه دستگاه هوشمند

برخورداری از تکنولوژی شارژ سریع ۲٫۱ A که سبب می شود به زمان کمتری برای شارژ دستگاه نیاز داشته باشید

محدوده ی ولتاژ AC 100-240V (50/60Hz) برای استفاده در سراسر جهان

استفاده از چندین لایه ی محافظتی برای محافظت از دستگاه در برابر آسیب

طراحی کوچک و جمع و جور که باعث می شود بتوان آن را در هر نوع فضایی چه کوچک و چه بزرگ مورد استفاده قرار داد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.