شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

نخ دندان شیائومی

نخ دندان شیائومی

 

مراقبت از دهان و دندان در دنیای کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که در جهان امروز ما چه در محیط خانه یا محل کار مدام با افراد گوناگون مواجه می شویم و باید در رابطه با مسایل کاری و یا مسایل روزمره با آن ها گفت و گو کنیم و لذا داشتن دندان هایی خراب و یا بوی بد دهان می تواند باعث آزار سایر افراد شود و سبب گردد که دوستان و اطرافیانمان از دور و بر ما متفرق شوند و تمایلی برای همکاری یا ادامه روابط خود با ما نداشته باشند.

جدای از این موضوع، عدم رسیدگی به دندان ها سبب پوسیدگی آن ها شده و نه تنها می تواند هزینه های بالای دندان پزشکی را برای ما رقم بزند بلکه می تواند سبب نا آرامی و بی قراری و دندان درد گردد. لذا رسیدگی به دندان ها می تواند از تمام این موارد جلوگیری کند و به ما کمک کند تا دندان هایی سالم و دهانی خوشبو داشته باشیم. در این راستا کمپانی شیائومی نخ دندان های حرفه ای خود تحت عنوان soocas را روانه ی بازار کرده است. پک این نخ دندان ۵۰ عددی است.

 

این نخ دندان های حرفه ای با شکل هلال مانند خود سبب می شوند که به راحتی بتوانید فضای بین دندان هایتان را تمیز کنید و حتی این کار را برای دندان های عقبی نیز به راحتی و به طور کامل انجام دهید. علاوه بر این، نخ مورد استفاده در این خلال دندان ها، نخی ابریشمی و نرم است که می توانید مطمئن باشید هیچ گونه آسیبی را به لثه های شما وارد نمی کند و باعث خون ریزی و سایر مشکلات لثه نمی شود.

در عین نرم بودن، این نخ ها کاملا محکم و مواقم هستند و به راحتی پاره نمی شوند لذا می توانید با استفاده از آن ها به راحتی تمام فضاهای بین دندان هایتان را تمیز کنید و نگران پاره شدن نخ نباشید. شما با استفاده از خلال دندان soocas به راحتی می توانید شیار بین دندان های خود را از باقی مانده های غذا پاک کنید و از داشتن نفسی خوش بو و دهانی تمیز لذت ببرید. این خلال دندان ها از موادی طبیعی ساخته شده اند که دارای تاییدیه FDA می باشند. بنابراین در هنگام استفاده از آن ها نگران مضر بودن مواد به کار رفته برای دهان و دندان هایتان نباشید.

 

چرا که این کمپانی از بهترین مواد در ساخت خلال دندان هایش استفاده کرده است. دسته ی بلند نخ دندان حرفه ای soocas باعث می شود که بتوانید به راحتی از آن حتی برای دندان های عقبیتان نیز استفاده کنید و به راحتی آن ها را تمیز کنید. همچنین طراحی ارگونومیک آن سبب می شود که به راحتی در دست جای گیرد و موقع استفاده مدام از دستتان نیفتد.

لذا در کل مجموع ویژگی های مهم این خلال دندان را می توان استفاده از مواد مناسب در ساخت بدنه خلال دندان و نخ ابریشمی نرم و در عین حال مقاوم برای نخ دندان، گنجاندن تمیز کننده ی زبان دراین خلال دندان که باعث می شود نفسی خوشبو داشته باشید،  استفاده ی راحت بدون نیاز به انجام کار خاصی و  دسته ی بلند و مناسب بر شمرد. لذا با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این محصول و با توجه به نیاز به داشتن دهان و دندانی تمیز در دنیای امروزی خرید یکی از این خلال دندان ها به همه توصیه می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.