شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

اگر از طرفداران کوله های شیائومی باشید، در جریان کیفیت بالای این محصولات هستید. شیائومی در جدیدتر تولیدات خود، از کوله پشتی urban leisure رونمایی کرده است. این کوله پشتی های جدید شیائومی در ۸ رنگ متنوع و شاد به بازار عرضه شده اند که هم برای بانوان و هم برای آقایان قابل استفاده می باشد. ظرفیت این کوله ۱۰ لیتر بوده و وزن کلی آن نیز ۱۶۵ گرم می باشد که کار حمل و جابجایی آن را آسان نموده و به جهت طراحی ارگونومیک و اصولی آن، باعث خستگی کاربر نخواهد شد.

 

ویژگی های کلی کوله شیائومی مدل URBAN LEISURE

 

  • نرم و راحت به جهت استفاده از ماده اولی پلی استر در طراحی و ساخت
  • ضد آب و ضد رطوبت
  • طراحی شیک و زیبا

 

کوله شیائومی مدل Urban Leisureکوله شیائومی مدل Urban Leisureکوله شیائومی مدل Urban Leisureکوله شیائومی مدل Urban Leisureکوله شیائومی مدل Urban Leisureکوله شیائومی مدل Urban Leisureکوله شیائومی مدل Urban Leisureکوله شیائومی مدل Urban Leisureکوله شیائومی مدل Urban Leisureکوله شیائومی مدل Urban Leisure


آداپتور تبدیل TYPE-C به USB HDMI شیائومی

با این آداپتور چند منظوره شیائومی ، شما قادر خواهید بود صفحه دستگاه نمایشگر خود را تقسیم کنید تا همزمان چندین کار را انجام دهید. این دستگاه قادر است تا ۵ گیگابایت بر ثانیه اطلاعات را با دقت تصویر ۴K منتقل کرده و نمایش دهد؛ از این رو دیگر برای انتقال اطلاعات و فایل هایتان معطل نخواهید شد. علاوه بر این، با دستگاه هایی نظیر پروژکتور، U disk، هارد پرتابل ، موس و دیگر دستگاه های USB و Type-C سازگار است. این محصول را هم اکنون می توانید با قیمت مناسب از شیائومی سیتی خریداری کنید.

 

ویژگی های کلی آداپتور تبدیل TYPE-C به USB HDMI شیائومی

 

  • سرعت انتقال باور نکردنی ۵ گیگابایت بر ثانیه
  • امکان پخش تصاویر و ویدئوهای ۱۰۸۰ با قابلیت پشتیبانی از فرمت تبدیل چندگانه سه بعدی
  • قابلیت تبدیل و پخش تصاویر و ویدئوها بصورت ۴K
  • طراحی خطی هم محور ( کواکسیکال ) باکیفیت؛ با ظرفیت بالا و انتقال سیگنال پایدار
  • سبک و کوچک؛ قابل جمع آوری و حمل آسان

 

آداپتور تبدیل Type-c به USB HDMI شیائومیآداپتور تبدیل Type-c به USB HDMI شیائومیآداپتور تبدیل Type-c به USB HDMI شیائومیآداپتور تبدیل Type-c به USB HDMI شیائومیآداپتور تبدیل Type-c به USB HDMI شیائومیآداپتور تبدیل Type-c به USB HDMI شیائومیآداپتور تبدیل Type-c به USB HDMI شیائومیآداپتور تبدیل Type-c به USB HDMI شیائومیآداپتور تبدیل Type-c به USB HDMI شیائومی

موس بی سیم شیائومی نسخه YOUTH

موس بی سیم شیائومی نسخه Youth یکی از جدیدترین محصولات شیائومی در زمینه لوازم جانبی لپ تاپ است که اخیرا به بازار عرضه شده است. در ادامه، اجمالا به برخی از ویژگی های این موس وایرلس شیائومی اشاره می کنیم:

موس بی سیم شیائومی در یک نگاه:

 

  • دارای زاویه سراشیبی و تخت در قسمت جلویی و قسمت بزرگتر و پرحجمتر در قسمت عقبی جهت راحتی کاربر
  • بسیار سبک و کم حجم جهت حرکت آسان توسط کاربر
  • تراکم نقطه ای ۱۲۰۰dpi؛ واکنش سریع به حرکت و موقعیت دقیق
  • توانایی کلیکی ۳ میلیون بار
  • پشتیبانی منبع تغذیه از یک باتری AA

 

موس بی سیم شیائومی نسخه Youthموس بی سیم شیائومی نسخه Youthموس بی سیم شیائومی نسخه Youthموس بی سیم شیائومی نسخه Youthموس بی سیم شیائومی نسخه Youthموس بی سیم شیائومی نسخه Youthموس بی سیم شیائومی نسخه Youth

چراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS ZHIRUI

نور این چراغ خواب هوشمند شیائومی چشمان شما را اذیت نمی کند و با نمایش نوری ۳۶۰ درجه خیره کننده، زندگی شما را پرنورتر از قبل می کند؛ همچنین می توانید آن را مناسب سلیقه، حوصله و محیط تان تنظیم کنید. این چراغ خواب دارای روشنایی چرخشی و متنوعی می باشد. همچنین کاربر می تواند از طریق برنامه مخصوص، این محصول را کنترل کند. با خرید چراغ خواب هوشمند شیائومی ، سبک جدیدی از زندگی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

 

ویژگی های اصلی چراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS ZHIRUI

 

  • امکان چرخش روشنایی؛ طراحی آباژوری قابل چرخش این امکان را برای شما فراهم می آورد که میزان نور را تنظیم کنید.
  • تنوع نور محیطی فراوان؛ اجازه بدهید رنگ ها وارد زندگی تان شوند و احساسات انسانی را نظیر آرامش و هیجان، توامان به شما و اطرافیتانتان منتقل کنند.
  • کنترل هوشمند دستگاه توسط نرم افزار مخصوص؛ شبکه وای فای و بلوتوث، به نرم افزار این دسترسی را می دهد که بصورت بی سیم آن را کنترل کرده و یا آن را به لوازم خانگی هوشمند متصل گرداند.
  • حالت کار با گوشی فوق العاده؛ خیلی از ما عادت داریم قبل خواب به گوشی موبایل مان سری بزنیم، این چراغ خواب هوشمند شیائومی دارای حالت ویژه شبانه ای است که کاربر را قادر می سازد در هنگام شب و در تاریکی هم از گوشی خود استفاده کند و هم با لپ تاپ خود کار کند.
  • استفاده آسان از طریق رابط کاربری USB

 

 

چراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhirui