شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

چراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS ZHIRUI

نور این چراغ خواب هوشمند شیائومی چشمان شما را اذیت نمی کند و با نمایش نوری ۳۶۰ درجه خیره کننده، زندگی شما را پرنورتر از قبل می کند؛ همچنین می توانید آن را مناسب سلیقه، حوصله و محیط تان تنظیم کنید. این چراغ خواب دارای روشنایی چرخشی و متنوعی می باشد. همچنین کاربر می تواند از طریق برنامه مخصوص، این محصول را کنترل کند. با خرید چراغ خواب هوشمند شیائومی ، سبک جدیدی از زندگی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

 

ویژگی های اصلی چراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS ZHIRUI

 

  • امکان چرخش روشنایی؛ طراحی آباژوری قابل چرخش این امکان را برای شما فراهم می آورد که میزان نور را تنظیم کنید.
  • تنوع نور محیطی فراوان؛ اجازه بدهید رنگ ها وارد زندگی تان شوند و احساسات انسانی را نظیر آرامش و هیجان، توامان به شما و اطرافیتانتان منتقل کنند.
  • کنترل هوشمند دستگاه توسط نرم افزار مخصوص؛ شبکه وای فای و بلوتوث، به نرم افزار این دسترسی را می دهد که بصورت بی سیم آن را کنترل کرده و یا آن را به لوازم خانگی هوشمند متصل گرداند.
  • حالت کار با گوشی فوق العاده؛ خیلی از ما عادت داریم قبل خواب به گوشی موبایل مان سری بزنیم، این چراغ خواب هوشمند شیائومی دارای حالت ویژه شبانه ای است که کاربر را قادر می سازد در هنگام شب و در تاریکی هم از گوشی خود استفاده کند و هم با لپ تاپ خود کار کند.
  • استفاده آسان از طریق رابط کاربری USB

 

 

چراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhiruiچراغ خواب هوشمند شیائومی مدل PHILIPS Zhirui

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.