شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

سنسور تشخیص حرکت شیائومی Human Body Sensor

سنسور تشخیص حرکت شیائومی

 

همان طور که می دانیم، شرکت شیائومی «Xiaomi»  با ارائه محصولات هوشمند خود در این سال ها خود را به عنوان برندی معرفی کرده است که با عرضه هر محصول، مشتریان انتظار دیدن ویژگی های هوشمند آن را دارند و این توقع باعث شده که این شرکت با رصد عادات روزانه انسان ها، وسایلی که در زندگی روزمره به آن احتیاج دارند را طراحی کند و آن دستگاه را با خواسته های کاربر، هوشمند کند. این محصولات اغلب کاربرد های در خانه دارند که با سینک شدن آنها یا همسان سازی این وسایل می توان خانه ای پر از محصولات هوشمند داشت که تنها با تلفن همراه خود و با استفاده از یک اپلیکیشن می توانید آنها را کنترل کنید.

به عنوان مثال، دوربین های نظارتی هوشمند، چراغ های سقفی هوشمند، دست بند و ساعت هوشمند و بسیاری از محصولات این شرکت با سینک شدن با اپلیکشن Mi Home خانه هوشمندی «Smart Home» را به شما ارائه می دهند. یکی از محصولاتی که در خانه هوشمند شما کاربرد زیادی دارد سنسور تشخیص حرکت یا Human Body Sensor  است که به طور مثال برای دوربین های نظارتی که خاصیت Motion Tracking را دارد کاربرد دارد تا وجود یک حرکت در خانه را تشخیص دهد.

 

[caption id="attachment_5622" align="aligncenter" width="285"]سنسور تشخیص حرکت شیائومی سنسور تشخیص حرکت شیائومی[/caption]

 

اداره کردن خانه هوشمند خود

 

این سنسور تشخیص حرکت ، برای استفاده در منزل یا محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که فردی در خانه یا محل کار در زمان مقرری باشد، به طور خودکار دستگاه تهویه هوا، تلویزیون و یا سایر دستگاه ها و گجت های در ارتباط با سیستم هوشمند، توسط این سنسور خاموش می شود. همچنین حرکت اشخاص در شب توسط این سنسور تشخیص داده می شود و خارج شدن افراد از خانه به شما اطلاع داده می شود. با استفاده از اپلیکیشن Mi Home می توان به آسانی با این سنسور کار کرد . راه های مختلفی برای نصب این سنسور وجود دارد. استفاده از این سنسور به همراه برنامه کاربردی Mi Home بستگی به این دارد که محصولی که می خواهید به این سنسور وصل کنید سینک شده باشد یا خیر.

می بینیم که ادعای خانه هوشمند توسط شرکت شیائومی فقط یک تبلیغ نیست و چیزی نیست که فقط در فیلم های تخیلی بتوان آن را دید. این شرکت این ادعا را به مرحله عمل رسانده است و شما با کاربرد های خاص خانه هوشمند «Smart Home» با خرید این محصولات آشنا می شوید.

 

[caption id="attachment_5623" align="aligncenter" width="169"]سنسور تشخیص حرکت شیائومی سنسور تشخیص حرکت شیائومی[/caption]

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.