شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

ماشین کنترلی هوشمند شیائومی

ماشین کنترلی هوشمند شیائومی

این بار کمپانی شیائومی وارد عرصه ی اسباب بازی های هوشمند شده و ماشین هوشمند کنترلی را تولید نموده که می تواند نه تنها توجه کودکان و نوجوانان بلکه توجه بزرگسالان را نیز به خود جلب نماید و ساعات خوشی را برای خانواده ی شما رقم بزند. با توجه به اینکه این کمپانی غالبا در هر زمینه ای که وارد می شود خوش می درخشد مطمئنا این ماشین های مسابقه ای نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهند بود و می توانند در این عرصه جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهند.

 

[caption id="attachment_10542" align="aligncenter" width="336"]ماشین کنترلی هوشمند شیائومی ماشین کنترلی هوشمند شیائومی[/caption]

ماشین مسابقه ی هوشمند که تحت برند R-RACING & WOW تولید شده است مارک شیائومی را بر روی خود ندارد پس در هنگام خرید بهتر است به این موضوع توجه نمایید. دسته ی کنترل ماشین مسابقه ی هوشمند شیائومی دارای بیست و یک کلید کنترل از راه دور  است و تا  حداکثر فاصله ی۱۲۰ متر می تواند به کنترل ماشین مسابقه بپردازد. تنها ۲ ثانیه طول می کشد تا این خودروی اسباب بازی به حداکثر شتاب خود برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۵۰ کیلومتر در ساعت است . ابعاد ماشین مسابقه ی هوشمند شیائومی  ۱۴٫۹۶     x 12.6   x 3.94   (۳۸ cm x 32 cm x 10 cm) است و وزن این محصول نیز چیزی در حدود سه هزار و پانصد گرم می باشد.

این خودروی اسباب بازی دارای ظاهری منحصر به فرد است و در رنگ های جالبی نیز عرضه شده است . سقف منحنی شکل خودرو به علاوه ی چرخ های بزرگ و شیار دار آن و باله ی پشتی مشکی رنگی که از سقف خودرو نیز بالاتر رفته به همراه شیشه های تیره ی دودی رنگ جلوه ای بی نظیر به ماشین مسابقه ی هوشمند شیائومی بخشیده اند و آن چه در مورد این محصول جالب است این است که همین طرح و رنگ در دسته ی کنترل از راه دور خودروی مسابقه ای نیز لحاظ شده و این دسته ی کنترل نیز از همان طرح و رنگ ها بهره می برد.

 

[caption id="attachment_10545" align="aligncenter" width="338"]ماشین کنترلی هوشمند شیائومی ماشین کنترلی هوشمند شیائومی[/caption]

این ماشین مسابقه ای با ظاهر بی نظیر خود می تواند نظر هر کسی را به سوی خویش جلب کند و لحظات جذاب و سرگرم کننده ای را برایتان فراهم آورد. به دلیل داشتن چرخ های بزرگ که کنترل و حفظ تعادل خودرو را ساده می سازند می توان از این ماشین مسابقه در خانه، حیاط منزل، چمنزار و حتی بر روی آسفالت خیابان نیز استفاده نمود و اوقات خوشی را با فرزندان خود سپری کرد.

ماشین مسابقه ی هوشمند شیائومی از بهترین مواد ممکن ساخته شده که برای کودکان کاملا بی ضرر هستند  و علاوه بر این از وجود یک باطری ۷٫۴ ولت هزار و پانصد میلی آمپری بهره می برد.  تقریبا صد و پنجاه دقیقه طول می کشد که این باطری به طور کامل شارژ شود  و  طریقه ی شارژ آن نیز از طریق کابل یو اس بی می باشد.

استفاده از این ماشین مسابقه فوق العاده ساده است و به راحتی می توانید با استفاده از دسته ی کنترل آن را کنترل نمایید. بنابراین اگر می خواهید لحظات خوشی را با خانواده یا دوستانتان سپری کنید و یا یک وسیله ی سرگرم کننده ی بی خطر را برای کودکانتان تهیه نمایید ما به شما خرید این ماشین مسابقه جذاب را توصیه می کنیم چرا که این اسباب بازی هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ قیمت از بسیاری از محصولات موجود در بازار مقرون به صرفه تر است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.