شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

پارچ تصفیه آب شیائومی

پارچ تصفیه آب شیائومی

 

پارچ تصفیه آب شیائومی یکی از جدیدترین محصولات شرکت شیائومی است که با همکاری میجیا به بازار عرضه نموده است.پارچ تصفیه آب شیائومی دارای هفت فیلتر سنگین مجزا و استاندارد است که بصورت یکنواخت آب ورودی را بصورت کامل تصفیه می کند. این محصول در دو رنگ آبی آسمانی و شفاف به بازار عرضه گردیده است.

این محصول با بهره گیری از جدیدترین فناوری باکتری ها و قارچ موجود در آب را شناسایی کرده و آن ها را از بین می برد تا کاربر به آبی زلال و خوش طعم دسترسی پیدا کند. ۷ فیلتر در این تصفیه ساز جای گذاری گردیده که هر کدام وظایف متنوعی را بر عهده دارند.

 

[caption id="attachment_11404" align="aligncenter" width="335"]پارچ تصفیه آب شیائومی پارچ تصفیه آب شیائومی[/caption]

 

به یاد داشته باشید حرارت بالا باعث از بین رفتن باکتری ها می گردد، اما هرگز قارچ ها را نابود نمی کند. پارچ تصفیه آب شیائومی با هفت لایه فیلتر قدرتمند قادر است قارچ ها، کلر باقیمانده و فلزات سنگین را از بین ببرد و آبی تمیز و گوارا به شما هدیه دهد.

با افزایش ظرفیت هسته فیلتر نسبت به مدل های قبل، ماندگاری و طول عمر فیلترها نیز افزایش چشمگیری داشته و بین ۴ تا ۶ هفته این زمان متغیر می باشد؛ البته این زمان بسته به میزان و نوع آلودگی آب ورودی متغیر می باشد.

 

[caption id="attachment_11405" align="aligncenter" width="342"]پارچ تصفیه آب شیائومی پارچ تصفیه آب شیائومی[/caption]

 

طراحی خلاقانه ۳۶۰ درجه و گردشی آب موجب می گردد تمامی فیلترها به درستی درگیر گردند و هیچ راه نفوذ و فراری باقی نماند. کل مدت زمان لازم جهت تصفیه آب ۵ دقیقه می باشد که در بین محصولات و مدل های همرده یک زمان مناسب و خوب است. ابعاد کلی محصول ۳۰*۱۸*۳۰ سانتیمتر بوده و وزن کلی پکیج نیز ۱٫۳ کیلوگرم است

قابلیت های پارچ تصفیه آب شیائومی

  • هفت فیلتر استاندارد با کارایی مجزا
  • طراحی زیبا و چشمنواز با بهره گیری بهترین مواد اولیه
  • فرایند تصفیه آب در کمترین زمان ممکن
  • طراحی خلاقانه و ۳۶۰ درجه آب جهت نابودی کامل باکتری ها و قارچ ها و مواد زائد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.