شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

چندراهی برق شیائومی Quick Charge 2.0

چندراهی برق شیائومی

 

شیائومی در جدیدترین چندراهی که به بازار عرضه نموده قابلیت های جدیدی را جای داده است. در طراحی این چندراهی از ماده اولیه پلی کربنات بهره گرفته شده که سبب گردیده این محصول علی رغم ظاهر ساده و جمع و جور خود، بسیار بادوام و مستحکم باشد. چندراهی جدید شیائومی در رنگ سفید به بازار عرضه شده است.

 

[caption id="attachment_11411" align="aligncenter" width="300"]چندراهی برق شیائومی چندراهی برق شیائومی[/caption]

 

طول کابل این محصول ۱٫۸ متر بوده و دارای ۴ سوکت دو شاخه به همراه ۳ پورت یو اس بی می باشد. نصب و استفاده از این چندراهی بسیار ساده و آسان می باشد. توان ظاهری ولتاژ ورودی این چندراهی ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت بوده و توان واقعی آن نیز ۲۵۰۰ وات است.

علاوه بر موارد ذکر شده این محصول دارای فناوری شارژ فوری یا Quick Charge 2.0 می باشد. همانگونه که اشاره شد، در طراحی و ساخت چندراهی چهار پلاگ شیائومی از فناوری شارژ فوری یا Quick Charge 2.0 بهره گرفته شده است. این قابلیت اینگونه عمل می کند در کمتر از یک ساعت دستگاه متصل شده اعم از گوشی همراه، شارژر همراه یا ... را بصورت کامل شارژ می کند.

(این مورد طی آزمایش های گوناگون در آزمایشگاه های شرکت شیائومی انجام گردیده و در موارد حقیقی ممکن است متغیر باشد) درباره مفهوم شارژ فوری یا کوئیک شارژ لازم به توضیح است که یک فناوری در مدیریت برق برگرفته از USB برای مصارفی نظیر شارژ باتری های کامپیوتر و تلفن های هوشمند است که در سیستم روی تراشه های Snapdragon استفاده شده است. این فناوری، با ارائه توان بیشتر باتری ها را سریعتر از نرخی که در استاندارد یو اس بی امکان‌پذیر است، شارژ می‌کند.

 

[caption id="attachment_11413" align="aligncenter" width="389"]چندراهی برق شیائومی چندراهی برق شیائومی[/caption]

 

چندراهی شیائومی از یک محافظ جریان ناگهانی درونی برخوردار است که در صورت بروز اختلالات و نوسانات برقی، برق ورودی را به صورت خودکار قطع کرده تا مانع از آسیب رسیدن به دستگاههای متصل گردد. نصب و راه اندازی و نیز استفاده این محصول بسیار ساده بوده و کل این فرایند کمتر از ۵ دقیقه زمان می برد.

 

قابلیت های چندراهی جدید میجیا شیائومی

  • طراحی زیبا و در عین حال ساده
  • نصب و استفاده آسان
  • دارای ۴ سوکت دوشاخه به همراه ۳ پورت یو اس بی
  • دارای ۴ کلید روشن و خاموش برای هر پورت بصورت مجزا
  • برخورداری از محافظ جریان ناگهانی (Surge Protector)
  • دارای کابلی بلند بطول ۱٫۸ متر
  • برخورداری از قابلیت شارژ فوری یا Quick Charge 2.0
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.