شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

پنکه رومیزی شیائومی

پنکه رومیزی شیائومی

 

پنکه رومیزی شیائومی یکی از جدیدترین محصولات شیائومی می باشد که اخیرا به بازار عرضه شده است. این محصول با طراحی جالب و قابلیت های منحصر بفرد خود توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت. با شیائومی سیتی همراه باشید.

 

[caption id="attachment_11612" align="aligncenter" width="489"]پینکه رومیزی شیائومی پنکه رو میزی شیائومی[/caption]

 

موتور دوگانه پنکه رومیزی شیائومی دارای ۷ تیغه در جلو و ۵ تیغه در عقب بوده که به دلیل برخورداری از دو موتور مجزا، بر خلاف جهت یکدیگر چرخیده تا جریان هوای قدرتمندی تولید کند و شما را از شر گرمای تابستان برهاند!

دو موتور پنکه رومیزی شیائومی بسیار بی صدا کار می کند و با شدت صوتی کمتر از ۴۰ دسی بل، محیطی آرام تر از کتابخانه را برای شما ایجاد می کند و بدین شکل در هنگام کار، مطالعه و یا خواب مشکل و مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. فن بی صدای شیائومی از یک سیستم کنترل هوشمند لمسی بهره می برد. این سیستم که در بالای پنکه قرار گرفته به صورت تک لمسی بوده و کاربر را قادر می سازد به دو حالت پیشفرض پنکه رومیزی شیائومی ، تند و کند دسترسی داشته باشد.

 

[caption id="attachment_11613" align="aligncenter" width="640"]پینکه رومیزی شیائومی پنکه رو میزی شیائومی[/caption]

 

طراحی زیبا و چشمنواز این پنکه رومیزی شیائومی از نقاط قوت این محصول و کاملا خلاقانه می باشد. بدنه فلزی استوانه ای به همراه بند چرمی و طراحی شیک و قابل حمل آن، این محصول را تنها جهت قرار دادن بر روی میز مناسب نمی کند، بلکه شما می توانید آن را هر جا که مایل باشید، آویزان کنید. تمامی قطعات این محصول جدا شدنی بوده و به آسانی قابل تمیز کردن است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.