شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

لامپ سقفی هالوژنی فیلیپس شیائومی

لامپ سقفی هالوژنی فیلیپس شیائومی

 

امروزه لامپ ها نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و اشکال مختلفی گرفته اند. بسته به نیاز انسان ها، انواع لامپ های برقی کم مصرف و یا لامپ هایی که برای روشن شدن به باطری نیاز دارند، انواع مهتابی ها، چراغ خواب ها، لوسترها و یا لامپ های کم نور به بازار عرضه شده اند که هر کس با توجه به نیازی که دارد می تواند از آن ها استفاده نماید.

برخی از لامپ هایی که جدیدا به بازار عرضه شده اند، حالت پرتابل دارند یعنی کاربر می تواند آن ها را به هر نقطه ای که نیاز به روشن کردن آنجا دارد برده و در گوشه ای قرار دهد. با توجه به افزایش علاقه ی مردم به چنین لامپ هایی، شیائومی نیز وارد عمل شده و لامپ فیلیپس خود را روانه بازار نموده است.

 

لامپ سقفی هالوژنی فیلیپس شیائومی

 

 

معرفی محصول

 

از آنجا که شیائومی همواره طرفداران خود را با محصولات پر کاربرد، با کیفیت و مقرون به صرفه سورپرایز می کند قطعا این لامپ نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.این لامپ نه تنها می تواند به صورت تکی مورد استفاده قرار گیرد بلکه می توان از مجموعه ای از آن ها برای روشن کردن محوطه خاصی استفاده نمود.

میزان روشنایی لامپ سقفی هالوژنی فیلیپس شیائومی نیز قابل تنظیم است و علاوه بر این، این لامپ دارای طول عمر روشنایی بسیار زیادی بوده و می تواند به طور مداوم، ۱۵ هزار ساعت روشن بماند. این لامپ زیبا و هوشمند دارای عملکرد ساده ای است و به راحتی می توان از آن استفاده نمود. تنها ۵ دقیقه طول می کشد تا بتوانید لامپ را روشن کنید و ماژول مبتکرانه آن سبب می شود که نصب و جدا کردن آن واقعا ساده باشد.

این چراغ سقفی که دارای تاییدیه IP60 می باشد کاملا در برابر گرد و غبار مقاوم است و به طور اتوماتیک، هر گونه حشره ی مزاحمی را از خود دور می کند این ویژگی ها سبب می شود که لامپ شیائومی همواره تمیز و شفاف باشد و نور ملایمی را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

لامپ سقفی هالوژنی فیلیپس شیائومی

 

بدنه ی یکپارچه این لامپ هوشمند از مواد PvC فوق العاده کاربردی ساخته شده و تراشه های LED آن نه تنها دارای عملکرد فوق العاده ای هستند بلکه سبب حصول اطمینان از این امر می شوند که انتشار گرمایی لامپ در بازه ی معقولی قرار دارد. این چراغ منحصر به فرد برای اتاق نشیمن، پذیرایی، آشپزخانه و بسیاری از فضاهای دیگر مناسب می باشد. علاوه بر این استایل بی نظیر آن با فضای داخلی خانه ی شما همخوانی دارد و به راحتی با هر دکوراسیونی تلفیق می شود.

این لامپ هوشمند از ظاهر و استایل تمام سفیدی بهره می برد که بدان ظاهری کلاسیک و تمیز می بخشد. همچنین لامپ فیلیپس دارای نور سفید گرمی است که احساس آرامش بی نظیری را در انسان به وجود می اورد و هرگز به چشمان شما آسیب نخواهد رساند. یکی دیگر از ویژگی های این لامپ منحصر به فرد نیز این است که می توانید ان را به وسیله گوشی موبایل تان و از طریق وایفای و یا بلوتوث کنترل کنید.

بنابراین به سبب بهره گیری از ویژگی هایی نظیر نور قابل تنظیم، وایفا و بلوتوث، تنظیم زمان روشن شدن، سازگاری با الزمات ایمنی فتوبیولوژیکی ICE برای ایمنی چشم ها، طول مدت روشنایی مداوم ۱۵ هزار ساعت، مقاومت بالا در برابر گرما و رطوبت و امکان کنترل ان از طریق اپلیکیشن شیائومی، خرید یک و یا حتی چند عدد از لامپ های روشنایی فیلیپس شیائومی به شما توصیه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.