شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

چراغ خواب شیائومی مدل میجیا

چراغ خواب شیائومی مدل میجیا


این چراغ خواب هوشمند از لامپ های ال ای دی Osram با ۱۶ میلیون چراغ RGBW استفاده می کند که پر نور و با دوام می باشد. شما می توانید نور و رنگ چراغ خواب را هرگونه که تمایل داشته باشید تنظیم کنید، همچنین طراحی ویژه و خاص لامپ ها تجربه جدیدی از زیبایی و خلاقیت را برای مشتری به ارمغان می آورد.


چراغ خواب شیائومی مدل میجیا


علاوه بر این کاربر قادر خواهد بود از طریق نرم افزار اختصاصی چراغ خواب، با ویژگی ها و قابلیت های منحصر بفرد دیگر این محصول آشنا شوند. چراخ خواب شیائومی مدل میجیا را همین الان بخرید و زندگی رنگارنگ و رویایی خود را آغاز کنید!


اگر بخواهیم ویژگی های کلی چراغ خواب شیائومی مدل میجیا را شرح دهیم در ابتدا باید به تنوع طیف رنگی این محصول اشاره کنیم. این چراغ خواب ، بصورت شگفت انگیزی از ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می کند که از طریق نرم افزار اختصاصی این محصول قابلیت تنظیم دارد.



دیگر ویژگی این محصول قابلیت تنظیم با محیط آن است. کاربر قادر است دمای رنگ و میزان روشنایی را متناسب با محیط تنظیم کنید. میزان دمای رنگی چراغ خواب شیائومی Mijia از ۱۷۰۰K تا ۶۵۰K قابلیت تغییر تدریجی دارد. طراحی چشمنواز و حرفه ای محصول به همراه ال ای دی های با کیفیت اسرام که از طیف رنگی وسیعی پشتیبانی می کند، یک محصول عالی را برای مشتریان فراهم آورده است.


چراغ خواب شیائومی مدل میجیا


طراحی کنترل لمسی محصول نیز بسیار ساده بوده و از طریق صفحه لمسی کاربر به راحتی می تواند نور ، رنگ لامپ ، خاموش و روشن دستگاه و حالت لامپ را هر طور که بخواهد، تنظیم کند.


چراغ خواب شیائومی مدل میجیا



ویژگی های چراغ خواب شیائومی مدل میجیا


  • طراحی زیبا و حرفه ای
  • تنوع رنگی بسیار بالا؛ قابلیت پشتیبانی از ۳۶۵ رنگ مختلف
  • قابلیت تنظیم رنگ چراغ تا ۱۶ میلیون
  • سیستم کنترل لمسی ساده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.