شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

قابلمه چندکاره شیائومی

قابلمه چندکاره شیائومی

 

ویژگی­ها ی قابلمه چندکاره شیائومی:

  • گنجایش ۴ لیتری جهت پخت غذا برای ۸-۱۰ نفر
  • پخش یکنواخت حرارت با کفه‌ی آلومینیومی دو لایه
  • بدنه­ ی استیل و نسوز
  • درب شیشه­ا­ی سکوریت و سوپاپ دار
  • پوشش داخلی نچسب با قابلیت شستشوی آسان

 

[caption id="attachment_12990" align="aligncenter" width="1000"]قابلمه چندکاره شیائومی قابلمه چندکاره شیائومی[/caption]

 

از آن­جایی که برنج در اغلب وعده ­های غذایی ما ایرانیان اهمیت زیادی دارد، امروزه استفاده از انواع قابلمه رایج بوده و انتخاب صحیح آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین راستا می­خواهیم قابلمه چندکاره شیائومی را به شما معرفی کنیم. این قابلمه که از مجموعه محصولات خانگی Mijia محسوب می­شود گزینه­ای مناسب برای پخت­وپز های روزانه­تان است که با طراحی ساده و بدنه­ی برفی رنگ خود، در ساخت تصویری جدید از آشپزخانه­تان به شما کمک کند.

دیواره­ی بیرونی این قابلمه چندکاره از جنس استیل بوده، نسوز و مقاوم در برابر حرارت می ­باشد و به طور یکنواخت حرارت را در کفه ی دولایه ­ی خود که از جنس آلومینیوم می­ باشد، پخش می­کند. جدا از اسم این محصول که آن را قابلمه چندکاره معرفی می­کند، کاربردهای متفاوتی برای این دستگاه چندکاره در نظر گرفته شده.

از این قابلمه می­توان برای طبخ انواع فرنی، حلیم، سوپ، خورشت، پاستا و ماکارونی و... هم استفاده کرد. تنها استثناء متوجه غذاهای کباب کردنی و سرخ شدنی است که برای طبخ این نوع از غذاها استفاده از آن پیشنهاد نمی­شود. درب شیشه­ ای و سوپاپ دار این پلوپز باعث می­ شود تا با خروج بخار، غذا دیگر سر نرود و به‌ واسطه­ ی شفافیت آن می­توان در هر لحظه از وضعیت پخت غذا آگاهی پیدا کرد.

جنس این درب، از شیشه­ ی حرارت دیده یا سکوریت است که می­تواند دما­های بسیار بالا و یا بسیار پایین را به خوبی تحمل کند. دستگیره­  ای این پلوپز به خوبی در دست جای می­گیرند، با افزایش دما داغ نمی ­شوند و آسیبی به پوست شما نمی‌رسانند؛ بنابراین می­توانید بدون استفاده از دستکش این قابلمه را به راحتی جا­به­ جا کنید.

 

[caption id="attachment_12995" align="aligncenter" width="1000"]قابلمه چندکاره شیائومی قابلمه چندکاره شیائومی[/caption]

 

فلز آلومینیوم دولایه ­ی به­ کار رفته در این محصول کاملاً بی‌ضرر بوده و برای سلامتی بدن انسان هیچ­گونه خطری ایجاد نمی­کند. ضخامت بسیار مناسبی که از سوی شیائومی، این تولید کننده­ ی حرفه­ا ی، انتخاب گردیده باعث شده تا از سوختگی غذا جلوگیری شود. ظرفیت ۴ لیتری این تابه قابلیت پخت غذا برای یک خانواده پر جمعیت ۸ الی ۱۰ نفری را فراهم می­کند.

کیفیت بالا و پوشش نچسب این تابه، شستشوی آن را بسیار آسان کرده و موجب می‌شود میزان مواد شوینده‌ی مورد نیاز کاهش ‌یابد.

این محصول علاوه بر قابلیت استفاده بر روی حرارت مستقیم اجاق گاز قابلیت استفاده بر روی اجاق حرارتی هوشمند شیائومی را نیز دارا می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.