شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

پریز هوشمند شیائومی مدل BASIC

شرکت شیائومی در ادامه ساخت محصولات هوشمند خانگی این بار اقدام به ساخت پریز های هوشمندی کرده است که در حقیقت یک محافظ قوی برای پریز های خانه یا محل کار شما می باشد.پریز هوشمند شیائومیمدل basic در حقیقت رابطی میان پریز برق و محصولات برقی شما است که امکانات خاص و کارایی را برای شما به ارمغان می آورد.

امکاناتی که این پریز هوشمند ارائه می کند، بسیار کاربردی است و یکی از ویژگی های آن جلوگیری از بروز اتفاقات خطرناک برای خانه شما و محل کارتان است. شما می توانید با اتصال از راه دور همانند محصولات هوشمند خانگی دیگر اتصالات برق خانه خود را قطع کنید و یا به عنوان مثال اگر کسی برای خروج از خانه برق ها را روشن گذاشته بود شما آن ها را خاموش کنید.

 

پریز هوشمند شیائومی
پریز هوشمند شیائومی

 

قابلیت های اندازه گیری برق مصرفی

پریز برق هوشمند basic می تواند میزان مصرف برق شما را به صورت مداوم اندازه گیری کند. با اتصال این دستگاه به اپلیکیشن Mi Home، برنامه کاربردی خانه هوشمند شیائومی، برق مصرفی تان را با استفاده از روش های محاسباتی و علمی اندازه گیری می کند و قبل از رسیدن قبض شما می توانید هزینه برق مصرفی خود را به شما می گوید. یکی از ویژگی های این برنامه کنترل میزان برق مصرفی است تا از هدر رفتن برق جلوگیری کند.

 

پریز هوشمند شیائومی
پریز هوشمند شیائومی

 

محافظت از دستگاه ها

بر عکس خیلی از محصولات شرکت شیائومی که هوشمند هستند بسیار وابسته به اپلیکیشن است. شما می توانید با تنظیم یک برنامه برای پریز هوشمند خود، تایمری طراحی کنید تا به عنوان مثال برق های اضافی را خاموش کند و می توانید چراغ خواب کودک که به برق متصل است را بعد از مدتی خاموش کند یا شارژ هایی که  از طریق این پریز به برق وصل هستند بعد از اتمام شارژ برای جلوگیری از آسیب دیدن گوشی یا تبلت یا هر دستگاه دیگر با تنظیم پریز برق هوشمند از طریق اپ Mi Home بعد از ۲ ساعت قطع کند.

 

پریز هوشمند شیائومی
پریز هوشمند شیائومی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.