شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

دستگاه قهوه ساز

قهوه باعث شادابی و طراوت شده و می تواند فرد را برای انجام کارهای یک روز خسته کننده ی کاری آماده کند.  در دنیای امروز که همه چیز مبتنی بر سرعت است و تمام کارها باید در برهه زمانی خاصی انجام شود  آماده کردن سریع یک فنجان قهوه ی تازه  می تواند بسیار خوشایند باشد.

بنابراین دستگاه های قهوه ساز امروزه طرفداران زیادی را به سوی خود جلب نموده اند. چرا که بسیاری از مردم به دنبال خرید دستگاه هایی هستند که زندگیشان را هر چه بیشتر ساده تر سازد. به عنوان مثال امروزه مردم مبالغ زیادی را صرف خرید کنترل های همه کاره، پاور بانک ها ، دوربین های کنترل از راه دور و بسیاری از وسایل دیگر می کنند و برای این کار خود فقط و فقط یک دلیل دارند .

و آن هم این است که راحت تر زندگی کنند. در این راستا کمپانی شیائومی که غالبا در تولید هر محصولی دستی بر آتش دارد قهوه ساز بی نظیر خود را تحت عنوان قهوه ساز SCISHARE شیائومی روانه ی بازار نموده و قطعا می توانید مطمین باشید که این دستگاه نیز همانند سایر محصولات شیائومی دارای کیفیت مطلوبی است.

 

نسپرسو ساز شیائومی مدل Scishare
نسپرسو ساز شیائومی مدل Scishare

 

این دستگاه قهوه ساز قطعا لیاقت پولی را که برایش پرداخت می کنید دارد. این دستگاه دارای پمپی با فشار ۱۹ بار است که می تواند قهوه ای با عطر و طعم دلپذیر را برای شما آماده نماید. فشار این پمپ به حدی زیاد است که سبب می شود دانه دانه  هر ذره ی قهوه به خوبی تحت فشار حل شود و عطر و طعم بی نظیر خود را به درون قهوه ی شما متساعد نماید. سینی این دستگاه با ارتفاع قابل تنظبمش قادر است هر فنجانی با هر سایزی را در خود جای دهد.

پس می توانید از کاپ های بزرگ و یا فنجان های کوچک بسته به میزان قهوه ی مورد نیازتان استفاده نمایید. علاوه بر این یکی از ویژگی های بسیار منحصر به فرد این دستگاه این است که پس از ۱۵ دقیقه عدم استفاده به خودی خود خاموش می شود و این امر نه تنها از بروز خطراتی نظیر اتصال برق و یا بروز اتش سوزی جلوگیری می کند بلکه  در ذخیره ی انرژی نیز به شما کمک می کند.

 

نسپرسو ساز شیائومی مدل Scishare
نسپرسو ساز شیائومی مدل Scishare

 

طراحی تک دکمه و شاخص ال ای دی موجود بر روی دستگاه قهوه ساز عملیات را برای شما آسان تر و راحت تر می کند. ظاهر قهوه ساز SCISHARE شیائومی نیز فوق العاده جمع و جور و کوچک است لذا به راحتی می توانید آن را در یک گوشه از آشپزخانه خود قرار دهید و اگر آشپزخانه ای کوچک دارید دیگر نیازی نیست نگران جاگیر بودن این دستگاه باشید. حتی می توانید آن را بر روی میز ناهارخوری کوچکتان قرار دهید چرا که این قهوه ساز فضای زیادی را اشغال نمی کند. از جمله دیگر ویژگی های این دستگاه قهوه ساز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی های اصلی:
انجام عملیات به شیوه ای  سریع و آسان
با یک فشار از نوشیدن قهوه ای زلال و منحصر به فرد لذت ببرید
پمپ فشار قوی
سیستم خروج قهوه با فشار ۱۹ بار
استفاده از کاپ های مورد علاقه تان برای صرف قهوه
سیستم ۹ سطحی نوآورانه به شما امکان می دهد تا طعم قهوه را با تمام وجود لمس کنید
قطع اتوماتیک ۱۵ دقیقه ای
این دستگاه می تواند به طور خودکار پس از ۱۵ دقیقه عدم فعالیت خاموش شود
سینی قابل تنظیم
استفاده از فنجان هایی در تمام ابعاد
بدنه ی کوچک با ظاهری فشرده
امکان استفاده از آن در هر جایی حتی در محل کار

 

نسپرسو ساز شیائومی مدل Scishare
نسپرسو ساز شیائومی مدل Scishare

 

مشخصات:
میزان قدرت: ۱۲۰۰ وات
میزان فرکانس: ۵۰Hz
ولتاژ ورودی ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت
فشار پمپ: ۱۹ بار
ظرفیت مخزن آب: ۵۸۰ میلی لیتر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.