شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

پد زمین شوی الکتریکی شیائومی

این پارچه ها از مواد میکرو فایبر دوست دار محیط زیستی تشکیل شده اند که دارای اثر تمیزکاری فوق العاده ای هستند و می توان گفت که یکی از بهترین های بازارند. علاوه بر این، این پارچه ها هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد ننموده و برای فردی که از آن ها استفاده می کند نیز آسیب رسان نیستند.

 

پد زمین شوی الکتریکی شیائومی
پد زمین شوی الکتریکی شیائومی

 

همچنین جایگذاری آن ها در درون تی بسیار راحت بوده و تنها با یک دست می توانید این کار را انجام دهید. این پد پارچه ای استثنایی می تواند جای روغن، لکه ی پا، لکه ی آب میوه و بسیاری از لکه های دیگر را به راحتی و تنها با یک بار تی کشیدن پاک کند.

برای داشتن اثری استثنایی، دو نوع فیبر در این پارچه به کار رفته است. که ساختاری دو لایه و عالی را به وجود آورده. به راحتی می توانید این پدهای پارچه ای میکروفایبر را حتی بدون نیاز به دست بشویید و بدون نیاز به دست هم آن ها به راحتی تمیز خواهند شد.

 

پد زمین شوی الکتریکی شیائومی
پد زمین شوی الکتریکی شیائومی

 

تمام مواد به کار گرفته شده در این پدها فیبرهای غیر بافته شده هستند و به جز این هیچ گونه ماده ی اضافی دیگری در آن ها به کار گرفته نشده است. علاوه بر این، این پدها را می توان هم با دست و هم با ماشین لباسشویی شست و شو داد.

و البته نکته ی بسیار مهم این است که این پدهای پارچه ای فقط مخصوص تی الکتریکی شیائومی هستند و نباید از آن ها برای سایر دستگاه ها استفاده نمود. کیفیت بسیار مطلوب و طول عمر بالای این پدها باعث شده که استفاده از تی شیائومی در میان علاقه مندان به این برند افزایش چشم گیری داشته باشد.

علاوه بر این شما می توانید از بی ضرر بودن آن برای کودکان و یا حتی خودتان مطمئن باشید. با توجه به ویژگی های بی نظیر این پد ها و با توجه به اینکه تی شیائومی می تواند به راحتی فضای منزل شما را برق بیندازد و مطمئنا برای استفاده از آن به این پدها نیاز خواهید داشت خرید پد پارچه ای میکرو فایبر یدکی تی الکتریکی  شیائومی برای همه توصیه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.