شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

دوربین خودروی شیائومی مدل MI A 70

امروزه با توجه به به وجود آمدن معضلات ترافیکی متعدد و تصادفات و رویدادهای جاده ای و لزوم وجود شواهدی از صحنه تصادف و یا به دلیل ارائه تصاویر دقیقی از جای جای اطراف خودرو دوربین های مخصوص خودرو محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و مردم سعی می کنند یکی از انواع این دوربین ها را در خودروی خود نصب کنند تا از بسیاری از مشکلاتی که ممکن است در آینده برایشان اتفاق بیفتد در امان بمانند.

این دوربین ها می توانند رانندگی مطمئن و ایمنی را برای رانندگان به ارمغان آورند و رانندگی با خودرو را بسیار دلپذیرتر نمایند. لکن باید در هنگام انتخاب و خرید اینگونه دوربین ها نهایت دقت را به خرج داد چرا که برخی از این دوربین ها دارای کیفیت تصویر چندان مطلوبی نیستند و ممکن است تصاویر مبهمی را ارائه کنند.

خراب شدن سریع به دلیل شرایط آب و هوایی داخل خودرو و یا نداشتن عملکرد دقیق از دیگر معایب برخی دوربین های مخصوص خودروی موجود در بازار است. در این راستا کمپانی شیائومی که معمولا در تولید هر محصولی دستی بر آتش دارد وارد کارزار شده و دوربین خودروی ۷۰MAI شیائومی را تولید نموده است.

 

دوربین خودروی شیائومی
دوربین خودروی شیائومی

 

این دوربین که از سنسور ضبط تصاویر IMX323 سونی برخوردار است تصاویری با کیفیت فوق العاده را ضبط می کند که می توانید در مواقع اضطراری به بهترین نحو ممکن از آن ها استفاده نمایید. علاوه بر این، از دیگر ویژگی های دوربین خودروی ۷۰MAI شیائومی می توان به وجود سنسور G  و ضبط چرخه ای- دایره ای که به شما تصویر دقیقی از محیط اطراف را ارائه می کند اشاره نمود. ورای این ها، تکنولوژی فشرده سازی عکاسی H.264 به علاوه ی لنزهای فول اچ دی ۱۰۸۰ پیکسلی  زاویه ی ۱۳۰ درجه ای دید و نگهدارنده ی دوربین قابل تنظیم، تصویری بی نظیر را به شما ارائه خواهند نمود.

از جمله ویژگی های دیگر این دوربین می توان به موارد زیر اشاره کرد:
● FOV 130 درجه،  که دامنه ی دید وسیعی را پوشش می دهد
● رزولوشن  فول اچ دی ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰P، ضبط FHD  شفاف
● اجزای حساس نور ۱ / ۲٫۹ اینچ، گرفتن عکس های روشن در طول شب
● سنسور تصویر سونی IMX323، که عملکرد بهتری را برای شما فراهم می کند
● اتصال وای فای به شما اجازه می دهد تا به صورت آنی به تماشای فیلم های ضبط شده و به اشتراک گذاری فیلم ها و یا تصاویر در رسانه های اجتماعی محبوب خود بپردازید.
● تکنولوژی فشرده سازی عکاسی پیشرفته H.264، فیلم های با کیفیت بالا را برای شما فراهم می کند و همچنین در ذخیره سازی بهینه ی این فیلم ها نیز نقش دارد
● چسب مقاوم در برابر درجه حرارت بالا، می تواند از مشکل افتادن دوربین در شرایط آب و هوایی فوق العاده گرم اجتناب کند، قدرت این چسب بسیار زیاد است، اما به شیشه ماشین آسیبی نمی رساند
● این دوربین همراه با یک شارژر ماشینی و کابل برق میکرو USB به عنوان منبع تغذیه ارائه می شود و لذا کاربران به راحتی می توانند از هر کدام که می خواهند استفاده کنند.

  • ویدیوهای گرفته شده را می توان از طریق APP “70mai Dash Cam” در تلفن همراه مشاهده نمود، می توانید APP را از Google Play یا Apple Store دانلود کنید
    ● نگهدارنده ی چرخشی که در هر جهتی تنظیم می شود
    ● ظاهر ساده و ظریف: مناسب برای خودروی شما

 

دوربین خودروی شیائومی
دوربین خودروی شیائومی

 

علاوه بر این، دوربین خودروی ۷۰MAI شیائومی دارای سیستم کنترل وویس است که سبب می شود فیلم های شما با بهترین کیفیت صوتی ضبط شوند. و به چهار دکمه لمسی من می خواهم عکس بگیرم، ضبط اضطراری، روشن و خاموش کردن ضبط وویس، روشن و خاموش کردن وایفا نیز مجهز است.  پشتیبانی از دستورات صوتی یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه است. این دستگاه قادر است دستورات صوتی را حتی با لهجه های مختلف تشخیص دهد و به سرعت به آن ها عمل نماید.

ضبط اتوماتیک در شرایط اضطراری، و استفاده از چیپ پردازش تصویر فوق العاده با کیفیت و دقیق، باعث می شود که دوربین بتواند هر گونه جزئیات موجود در مسیر شما را ضبط کند. علاوه بر این، لنز این دوربین کاملا از شیشه ساخته شده و لذا میزان فوکس آن در زیر نور و یا در درجه حرارت بالا تغییر نمی کند. هر لنز از ۷ لایه تشکیل شده که انتقال نور را تسهیل نموده و انعکاس را کاهش داده و از شکسته شدن لنز به دلیل دمای بالا جلوگیری می کند.

علاوه بر این از طریق اتصال به وایفا و اپلیکیشن مخصوص دوربین به راحتی می توانید تمام فیلم ها را در گوشیتان مشاهده نمایید. بنابراین با توجه به ویژگی های فوق العاده این دوربین و با توجه به نیاز روز افزون ما به دوربین های خودرو خرید یکی از این ها به شدت توصیه می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.