شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

سنسور دما و رطوبت LCD دار شیائومی

سنسور دما و رطوبت LCD دار شیائومی

دما و رطوبت نسبی دو عامل مهم برای احساس راحتی و ارامش  بدنی هستند. بنابراین، داشتن تجهیزات نظارت بر دمای محیط و رطوبت داخلی و نظارت بر تغییر درجه حرارت و رطوبت داخلی بسیار مهم است. در این راستا کمپانی شیائومی ، محصول جدید خود را تحت عنوان: سنسور دما و رطوبت هوشمند  شیائومی   ارائه نموده است.

بدنه ی سنسور حسگر دما و رطوبت وایرلس بلوتوثی شیائومی از مواد پلاستیکی شفاف ساخته شده است و در حال حاضر این نوع بسته بندی به طور گسترده ای در محصولات بلوتوث شیائومی استفاده می شود. ظاهر این سنسور، یه ساعت زنگ دار الکترونیکی بی شباهت نیست. پارامترهای مختلف این محصول در قسمت پشت آن چاپ شده و، اندازه ی محصول ۶۰٫۸ * ۶۰٫۸ * ۲۲٫۵mm است، و گویا در حال حاضر تنها در رنگ سفید در دسترس می باشد.



در درون جعبه سنسور تعیین دما و رطوبت وایرلس بلوتوثی شیائومی ، یک ، برچسب دیواری، دفترچه ی راهنما و باتری ZI7 نیز به چشم می خورد. سنسور رطوبت و دمای  شیائومی دارای شکلی گرد است، و جذاب ترین بخش این دستگاه صفحه نمایش ال سی دی آن است که در حدود ۴ تا ۵ اینچ بوده و تقریبا ۸۰ درصد از نمای ظاهری آن را اشغال می کند. قاب پلاستیکی این سنسور به رنگ سفید است و یک سوراخ کوچک در نزدیکی موقعیت مرکزی آن رو به سمت پایین وجود دارد.

قسمت پشتی فوقانی این سنسور، یک ساختار شیار مانند دارد  که برای چسباندن این دستگاه به دیوار به وسیله ی برچسب دیواری   استفاده می شود. در حالی که محفظه ی باتری در وسط ان قرار گرفته است. یک دکمه خاکستری با آرم بلوتوث در مرکز ان رو به سمت پایین وجود دارد که برای اتصال به Mi Home APP مورد استفاده قرار می گیرد. محفظه باتری را باز کنید، باتری ZI7 را وارد کنید و خواهید دید که سنسور رطوبت و دمای وایرلس Xiaomi فورا شروع به کار می کند، و به شما در خواندن دما و رطوبت نسبی  کمک می نماید.


در حالی که سنسور دما و رطوبت وایرلس Xiaomi شروع به کار می کند، وضعیت اتصال به بلوتوث، میزان شارژ باتری باقی مانده، درجه حرارت (بر حسب سانتی گراد)، میزان رطوبت محیط و دمای آن نمایش داده می شود. برچسب های دیواری  تقریبا دارای اندازه  ای برابر با سنسور دما و رطوبت وایرلس Xiaomi هستند،. در  مرکز برچسب دیواری یک قطعه مستطیلی نوار چسب مانند  دو طرفه  وجود دارد که به راحتی دستگاه را به دیوار یا مبلمان می چسباند. در قسمت جلو نیز این برچسب دارای ساختاری گرد، و مدور است که دارای یک آهن ربا بوده و می تواند حسگر رطوبت و حرارت سنج Xiaomi را به خوبی نگه دارد.

این دستگاه به صفحه ی  نمایش دما و رطوبت محیط داخلی مجهز می باشد و اطلاعات دقیق مربوط به درجه حرارت و رطوبت و روند تغییر درجه حرارت را به صورت انی ارائه می کند.این سنسور بلوتوثی وایرلس از راه دور و از طریق گوشی های هوشمند، تبلت یا کامپیوتر به سادگی در دسترس خواهد بود،صفحه نمایش دیجیتال ال ای دی، درجه حرارت، رطوبت و قدرت باتری را به راحتی به شما نشان می دهد.

لذا شما با داشتن یک عدد از سنسورهای تعیین دما و رطوبت وایرلس بلوتوثی شیائومی، می توانید به راحتی میزان رطوبت، و خشکی، گرما و یا سرمای محیط زندگی خود را تخمین بزنید و برای داشتن محیطی مطبوع و دلپذیر تر کارهایی مانند روشن نمودن دستگاه تهویه هوا، کولر و یا بخاری را انجام دهید. استفاده از این دستگاه باعث می شود که در محیط زندگیتان چه در خانه و چه در دفتر کار، احساس بهتری داشته باشید و دچار سرماخوردگی یا گرمازدگی نشوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.