شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

پاور بانک شیائومی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

XIAOMI MI POWER BANK 5000MAH

 

 

پاور بانک ها باتری های همراهی می باشند که می توانند در سفر شما را همراهی و به عنوان منبع برق و شارژ شما را پشتیبانی کنند. این دستگاه های کوچک، زمانی کاربرد  ارزش خود را نمایان می کنند که در جایگاهی قرار بگیرید که دسترسی به پریز برق نداشته باشید. در این هنگام این باتری ها به شدت لازمتان خواهند شد. این باتری ها با ظرفیت های مختلف ساخته و توزیع می شوند تا که با توجه به مصرف شما، همیشه دستگاه های شارژی همراهتان را قابل استفاده نگه دارند.

ظرفیت و نگهداری

 

 

یکی از اولویت های خرید پاور بانک، ظرفیت آن می باشد. که شخص کاربر باید بسته به مقدار نیاز خودش بهترین گزینه را انتخاب کند. شیائومی برای پاور بانک جدیدش یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که برای کاربران کم مصرف بسیار کار آمد است و علت این کارآمدی، استفاده از تکنولوژی فست شارژ در آن می باشد. به این صورت که می توانید پس از تخلیه ی کامل باتری آن، ظرف مدت زمان کوتاهی دوباره مخزن آن را به طور کامل فول شارژ کنید.

این دستگاه دارای یک پورت استاندارد خروجی می باشد و با استفاده از مخزن ۵۰۰۰ میلی آمپری اش می تواند تا ۲٫۲ بار به طور مکرر، Iphone 5 را تا ۱۰۰ درصد شارژ نماید.

طراحی و ساخت

 

 

تا کنون شیائومی تمامی محصولات سری پاور بانکش را با یک شکل و شمایل به مشتریانش ارائه داده است. اما در این میان تنها تفاوت سری پاور بانک ها  جنس بدنه ی آن ها می باشد. شیائومی پاور بانک هایش را در ۲ جنس بدنه ی پلاستیک فشرده و آلومینیوم مقاوم راهی بازار کرده است و این پاور بانک از نوع ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بدنه ی آلومینیوم می باشد. این دستگاه وزن کمتری نسبت به دیگر پاور بانک های شیائومیدارد و از تکنولوژی چند لایه برای مقاومت در برابر ضربه برخوردار است و همچنین می تواند تا وزن ۵۰ کیلو گرم فشار را تحمل کند و آسیبی را متحمل نشود

ارزش خرید

 

 

در قسمت بالایی دستگاه می توانید یک پورت یو اس بی نوع استاندارد و یک درگاه مایکرو یو اس بی مشاهده کنید که هر دوی آنها از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می کنند. به علاوه در قسمت بالایی دستگاه ۴ LED رنگی خواهید دید که هر کدام آنها نمایانگر ۲۵ درصد ظرفیت دستگاه می باشند.

 

نمایندگی شیائومی

شیائومی

می ایران

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.