شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

پاور بانک ZMI 20000

یک شارژر قابل حمل، یکی از بهترین وسایلی است که می توانید جهت حصول اطمینان از اینکه هرگز شارژ گوشی یا دستگاه تان با مشکل مواجه نخواهد شد خریداری کنید .

البته باید توجه داشته باشید که این گونه شارژرها باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند تا بتوانند خدمات مناسبی را به شما ارائه دهند. بنا براین توصیه من به شما این است که خریداری یکی از  پاور بانک های ZMI 20000 شیائومی را به تعویق نیندازید چرا که در عین حال که از کیفیت مطلوبی برخوردار است دارای عملکرد بی نظیری نیز می باشد. بسیاری از پاوربانک های USB-C به سختی می توانند  شارژ گوشی را به ۵۰٪ برسانند و از قدرت کافی برای شارژ کردن کامل گوشی و سایر دستگاه ها برخوردار نیستند.

 

پاور بانک ZMI 20000
پاور بانک ZMI 20000

اما پاور بانک ZMI 20000  با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر از قدرت کافی برای شارژ کلیه دستگاه های شما برخوردار است. این پاور بانک با لاین شارژ USB-C می تواند دستگاه هایی مانند لبتاب و انواع گوشی ها را شارژ نماید. این پاوربانک از شارژر ۴۵ وات ، ۱۸ وات و ۱۰ وات برای شارژ استفاده می نماید. پاور بانک ZMI 20000 شیائومی دارای قابلیت ذخیره انرژی الکتریکی سریع است و برای شارژ کامل تنها به ۳٫۸ ساعت زمان نیاز دارد.

این پاوربانک از پروتکل USB PD 2.0 پشتیبانی می کند.و حداکثر انرژی الکتریکی که می تواند از رابط یو اس بی آن عبور کند ۴۵ وات است. پاور بانک ZMI 20000 دارای سه پورت یو اس بی است که هر کدام از آن ها می توانند بسیاری از مشکلات مربوط به شارژ دستگاه های شما را برطرف نمایند. و با بسیاری از دستگاه ها حتی لبتاب سازگاری دارند.

دو تا از این رابط های یو اس بی، خروجی برابر با ۵ ولت / ۲ آمپر، ۹ ولت/ ۲ آمپر، و ۱۲ ولت/ ۱٫۵ آمپر را ارائه می کنند و یو اس بی سوم که برای لبتاب مناسب است خروجی برابر با ۴۰ وات دارد. ظرفیت بالای پاور بانک ZMI 20000 شیائومی و قابلیت بالای آن در جهت نگه داری شارژ سبب می شود که بتواند به راحتی برای مسافرت های طولانی شما به کار گرفته شود.

استفاده از دو مجموعه باطری ۱۰۰۰۰ میلی آمپری در این پاور بانک، باعث می شود هرگز یک تماس مهم را به دلیل تمام شدن شارژ گوشی تان از دست ندهید. تراشه های به کار گرفته شده در پاور بانک ZMI 20000 شیائومی، دارای بالاترین کیفیت هستند  و لذا هرگز باعث آسیب به دستگاه شما نخواهند شد.

 

پاور بانک ZMI 20000
پاور بانک ZMI 20000

این پاور بانک به حدی قدرتمند است که شما می توانید به طور همزمان سه دستگاه خود را با آن شارژ نمایید. از ویژگی های پاور بانک ZMI 20000 شیائومی، می توان به وزن اندک آن، کیفیت بالا و به خصوص قابلیت شارژ سریع اشاره نمود.علاوه بر این این پاور بانک از دو مجموعه باتری یون لیتیوم نیز برخوردار است که قدرت خارق العاده ای بدان می بخشند. سطح بیرونی پاور بانک ZMI 20000 شیائومی فلزی است و لذا هنگام افتادن از دستتان و یا ضربه دیدن دچار آسیب نخواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.