شیائومی

شیائومی

شیائومی

شیائومی

خرید Mi Band ۲

شیائومی Mi Band ۲

 

شرکت شیائومی «Xiaomi» اخیراْ با تولید گجت های ارزان قیمت، این بازار را از آن خود کرده است. دستبند هوشمند می بند ۲ «Mi Band 2» نسخه دوم این گجت های پوشیدنی و مچ بند های هوشمند «Smartband» است. که از بارز ترین تفاوت آن با نسخه اول، صفحه نمایش OLED آن می باشد.

در این مچ بند دکمه ای قرار دارد که می توان با تنظیم دستگاه، نمایش اطلاعات دلخواه را بر روی صفحه ۰٫۴۲ اینچی مدیریت کرد. این مچ بند هوشند، اطلاعاتی مانند تعداد قدم های برداشته شده، مسافت طی شده، ضربان قلب، کالری سوزانده شده و اطلاعاتی دیگر در این رابطه را نمایش می دهد.

 

[caption id="attachment_5478" align="aligncenter" width="950"] شیائومی Mi Band ۲ شیائومی Mi Band ۲[/caption]

 

قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ۴٫۳ و iOS 8.0 به بالا و دریافت اعلان های تماس و پیامک از جمله ویژگی های این گجت پوشیدنی است. برای اتصال به گوشی هوشمند، باید اپلیکیشن Mi Fit بر روی اسمارت فون شما نصب باشد که هم برای محصولات دارای سیستم عامل اندروید و هم برای محصولات با سیستم عامل آی او اس موجود است که با اتصال بلوتوث با این گجت، گوشی شما تبدیل به آینه ای از مچ بند هوشمند خواهد شد و همان اطلاعات را، به عنوان مثال در موقع راه رفتن، نشان خواهد داد. از خاصیت های ظاهری آن نیز می توان به مقاوم بودن در برابر آب و رطوبت اشاره کرد. ولی این به این معنا نیست که با آن به استخر بروید.

شیائومی Mi Band ۲

این مچ بند مجهز به بدنه ارگونومیک است که آن را مقاوم در برابر لکه و خش می سازد. همچنین بند آن از جنس سیلیکون می باشد. باتری Mi Band 2 یک باتری ۷۰ میلی آمپر ساعت است که با یک بار شارژ با توجه به توضیحات محصول توسط شرکت، تا ۲۰ روز به شارژ مجدد نیازی نخواهد داشت.

 

 

[caption id="attachment_5479" align="aligncenter" width="949"] شیائومی Mi Band ۲ شیائومی Mi Band ۲[/caption]

برای شارژ مجدد نیاز هست هسته مرکزی مچ بند جدا شود و از طریق رابط USB با اتصال به کامپیوتر یا شارژر، شارژ شود. در کل این مچ بند پوششی ارزان قیمتمی باشد. این گجت پوشیدنی در قیاس با نسخه شماره یک همین محصول، بسیار پیشرفت کرده است و ویژگی ها و خاصیت های بسیاری به آن افزوده شده است.

همچنین نوع باتری، مقاومت در برابر آب و موارد کاربردی زیادی در رابطه با این محصول بهینه شده است. که در اینجا به تنها بخشی از ویژگی های این محصول اشاره کرده ایم. این مچ بند هوشند در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شده و با توجه به قیمت مناسب و ویزگی های پر کاربرد آن در میان کاربران، محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

 

خرید Mi Band ۲

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.